نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات راه‌های شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ که در دفتر دکتر خادمی معاون وزیر راه با حضور شهرداران، روسای شورا، مدیران راه و فرماندار بهار و سرپرست فرمانداری کبودرآهنگ برگزار شد سنگ تمام گذاشت.
کد خبر: ۵۹۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ 01 May 2018
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات راه‌های شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ که در دفتر دکتر خادمی معاون وزیر راه با حضور شهرداران، روسای شورا، مدیران راه و فرماندار بهار و سرپرست فرمانداری کبودرآهنگ برگزار شد سنگ تمام گذاشت.
 
به گزارش تابناک همدان از کبودرآهنگ؛ محمد علی پور مختار با اشاره به مشکلات فروان در حوزه راه و راهداری شهرستان کبودرآهنگ از معاون وزیر خواستار احداث راه‌های موردنیاز، آسفالت‌ریزی، روکش جاده‌هایی که نیاز دارند و احداث زیرگذر‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به درخواست‌ها و مطالبات مردم کبودرآهنگ جهت ۴ بانده کردن جاده خلعت آباد به کبودرآهنگ گفت: احداث این مسیر ۱۲کیلومتری باید هرچه زودتر آغاز شود چراکه سالانه شاهد امار بالای تلفات جانی به دلیل غیراستاندارد و کم‌عرض بودن این جاده هستیم مردم دیگر طاقت این‌همه تصادف ندارد و دائما از من و دولت این موضوع را مطالبه می‌کنند.

خادمی معاون وزیر راه نیز در این نشست صمیمانه گفت: از دغدغه تک‌تک افراد حاضر در جلسه تقدیر و تشکر می‌کنم بخصوص پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در این خصوص قابل‌تحسین است جاده خلعت آباد به کبودرآهنگ بازدید می‌شود و دستور احداث و اتصال آن به کبودرآهنگ صادر خواهد شد و در حوزه توسعه راه‌های اصلی که در تخصص وزارت است هیچ کوتاهی نمی‌شود و تمام درخواست‌ها و مطالبات شما موردبررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.

در ادامه رستمی شهردار کبودرآهنگ با اشاره به اینکه سال گذشته ۳ میلیارد تومان آسفالت‌ریزی در شهر کبودرآهنگ داشته‌ایم گفت: درخواست اختصاص مبلغی برای تسویه با پیمانکار را داریم همچنین با توجه به تلفات بالای جاده خلعت آباد به کبودرآهنگ خواستار ۴ بانده کردن هر چه سریع‌تر این مسیر هستیم.

بهرامی رئیس شورای شهرستان نیز با اشاره به نقاط حادثه‌خیز افزود: تدابیری اندیشیده شود تا زیرگذر تقاطع امیرآباد و سردارآباد به کبودرآهنگ احداث شود و نیز جهت دسترسی آسان و نزدیک شدن مسیر غار علی‌صدر برای مسافران و رونق اقتصادی روستا‌های در مسیر واقع‌شده، جاده ایده لو به قباق تپه که طرح مطالعاتی آن انجام‌شده مورد بازدید و بررسی و احداث قرار گیرد.

فتحی مدیر راهداری کبودرآهنگ با اشاره به نیاز ۵۳۱ کیلومتر از راه‌های شهرستان کبودرآهنگ به روکش آسفالت، نیوجرسی و علائم راهداری، شانه خاکی و کم‌وکاستی‌هایی که مطالبه به‌حق مردم می‌باشد گفت: بودجه استانی کفاف راهداری را نمی‌دهد شهرستان کبودرآهنگ ۸۴۱ کیلومتر راه دارد تا کی باید به مردم وعده بدهیم جاده‌های ما نیاز به روکش‌دارند نیاز به شانه خاکی و بدون ایمنی هستند آق تپه نیاز به زیرگذر دارد، پیچ بسیار خطرناک غلام دوشان نیاز اساسی به اصلاح دارد پیچ خطرناک کوهین نیز نیاز به اصلاح دارد چراکه هرساله شاهد فوتی‌ها و تصادفات زیادی هستیم  خواهشا  با یک دید باز مساعدت نمایید.

گرجی شهردار گل‌تپه خواستار ۲۰۰ تن قیر جهت آسفالت و روکش معابر شد.

صدفی سرپرست شهرداری شیرین سو نیز خواستار روکش آسفالت علی‌صدر به شیرین سو همچنین خواستار تعیین تکلیف کنارگذر شیرین سو گردید.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار