کد خبر: ۵۹۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 28 April 2018
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات احداث راه‌آهن همدان- ملایر به‌زودی آغاز می‌شود، گفت: موفق شدیم در مجلس شورای اسلامی راه‌آهن تهران- همدان- سنندج برقی و سریع‌السیر شود و برای بهتر عمل کردن مسئول مجری آن را تغییر دادیم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، اظهار کرد: با این کار انقلاب ریلی در همدان ایجاد خواهد شد به طوریکه همدان تنها استان چهارراه ریلی در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها استانی هستیم که چهارراه ریلی می‌شویم، تصریح کرد: با همکاری نماینده بیجار راه‌آهنی را که از زنجان به تبریز می‌رود احداث آن را از بیجار به همدان مصوب کردیم و ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص یافت.

نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: در جلسه رؤسای سه قوه و وزرا گفتم در این کشور به اندازه کافی منابع وجود دارد و هیچ وقت احساس کسری منابع نکردم و هر کاری که اراده شود در این کشور انجام گیرد، ممکن است.

حاجی‌بابایی افزود: در این استان هر کاری را دنبال کردم، از استانداری هیچ نه و مخالفتی نبوده است و این زمینه مناسب استان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه یک سال بی‌نظیر برای بودجه ۹۷ استان همدان داریم، خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم اقتصاد مقاومتی به این فکر کنیم که وقتی آب به همدان رسید تمام استان یکپارچه از آن بهره‌مند می‌شوند به طوریکه هر جایی دچار مشکل قانونی و گیر بوده‌اید اکنون همه یکپارچه به دنبال راهکار و راه‌حل هستند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با اشاره به ساعت بیمارستان در همدان اظهار کرد: ساخت این پروژه در طول یک ماه مصوب شد و زمین آن در حال آماده‌سازی است تا بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی احداث شود و به‌زودی با سایر وزرا در زمینه‌های گوناگون مباحثه خواهیم داشت.

حاجی‌بابایی بیان کرد: امروز جز مسئولیت کار کردن در کشور کاری نداریم، در استان هیچ حرکت سیاسی نداریم و تنها کار و توجه به آن مهم است.

وی بیان کرد: در مورد قهاوند نیز صحبتی را در مورد یک واحد ۶ هزار رأسی دام داشتیم که انجام گیرد و نیازمند نامه استاندار است و امیدواریم این کار در این منطقه محروم انجام شود و مورد دیگر در مورد مرغ لاین است که اگر به استان همدان بیاید مادر بسیاری از کار‌ها در این بخش خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار