معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از رایگان شدن ویزیت پزشکان عمومی در درمانگاه فرهنگیان برای بازنشستگان فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 28 April 2018
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از رایگان شدن ویزیت پزشکان عمومی در درمانگاه فرهنگیان برای بازنشستگان فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد بداغی در شورای آموزش و پرورش استان همدان، به بیان برخی برنامه‌های این معاونت در سالجاری پرداخت و اظهار کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی پاتولوژی فرهنگیان، قسطی کردن هزینه‌های دندانپزشکی برای فرهنگیان، ایجاد تفاهم‌نامه همکاری با سایر ادارات برای توسعه خدمات درمانی، پیگیری تکمیل و راه‌اندازی ساختمان جدید فرهنگیان تویسرکان و ارتقاء ساعات کاری خدمات درمانگاه‌ها از جمله اقدامات خواهد بود.

وی با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان همدان با ارائه خدمات درمانی ارزان‌قیمت به فرهنگیان در راستای تسهیل ارائه خدمات گام برمی‌دارد، افزود: دسترسی مناسب به مراکز درمانی از جمله ویژگی‌های مناسب این مراکز است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه حدود ۳۰ سال است این مراکز فعال هستند، ادامه داد: این مراکز در شهرستان‌های ملایر، همدان و تویسرکان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه این مراکز با مشکل نیروی انسانی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۷ هزار پزشک عمومی در شهرستان همدان فعالیت دارند.

بداغی از توسعه ۱۰۰ درصدی خدمات درمانی درمانگاه فرهنگیان همدان در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: در شهرستان ملایر نیز خدمات این درمانگاه ۴۰ درصد ارتقاء یافته است.

وی در ادامه با اشاره به آزمایشگاه فرهنگیان همدان گفت: در سال گذشته ۷ هزار و ۷۱ نفر در آزمایشگاه فرهنگیان همدان پذیرش شدند که نسبت به سال ۹۵، ۹ درصد رشد داشته است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار