استاندار همدان :
استاندار همدان با اشاره به راه‌اندازی پرواز‌های همدان- تهران خاطرنشان کرد: دو روز گذشته پرواز به خاطر نبود مسافر انجام نشد و این درست نیست چرا که در صورت ادامه این روند پرواز از ما گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 28 April 2018
استاندار همدان با اشاره به راستی‌آزمایی اشتغال استان گفت: تأمین اجتماعی، نماینده فرماندار هر شهرستان، هر نماینده مجلس شهرستان و ... تیمی تشکیل دهند و آمار کارگاه‌ها و به‌کار گرفته شده‌ها را ارائه دهند تا از یک به یک شهرستان‌ها بازدید شود همچنین نماینده خانه مطبوعات، جهادکشاورزی و صنایع نیز برای راستی‌آزمایی دعوت شوند.

به گزارش ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، با بیان اینکه اکنون اشتغالزایی برای ۲۰ هزار و ۷۱۶ نفر آمار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است، افزود:، اما تأمین اجتماعی آمار دیگری را ارائه می‌دهد بر این اساس تقاضا کردم راستی‌آزمایی شود تا آمار‌ها متقن اعلام شود

وی با بیان اینکه گزارش عملکرد اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در تسهیلات روستایی اصلا مورد رضایت نیست، اظهار کرد: تسهیلات فراگیر و روستایی باید سریع‌تر به نتیجه برسد تا گزارش خوبی را ارائه دهیم.

نیک‌بخت با اشاره به اینکه روز گذشته ۶۰ مورد از مراکز بهداشتی در حوزه بهداشت و سلامت استان همدان به بهره‌برداری رسید که این امر با حمایت و تلاش جمعی از جمله شهرداری‌ها انجام گرفت، تصریح کرد: اجلاس‌های جهانی و بین‌المللی گردشگری که در همدان پیش‌رو است، برای استان عایدی به همراه دارد و همه باید در این حوزه خدمات‌رسانی داشته و فعال باشند.

وی تصریح کرد: آورده همدان گردشگری است و باید آن را حفظ کنیم چرا که بهترین منبع درآمد برای استان است که البته شئون همدان در همه حوزه‌ها باید در اجلاس حفظ شود.

استاندار همدان با اشاره به میزبانی همدان در نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی درخواست کرد تا موانع بر سر راه برنامه‌های این جشنواره برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» را جدی بگیرند، گفت: از مصرف چای اداره و منازل خود گرفته تا کالا‌های بزرگ باید از تولید داخل باشد بنابراین ذیحسابان اسناد سازمان‌های دولتی را که در صورت وجود کالا‌های داخلی از کالای خارجی استفاده کرده‌اند، مورد قبول قرار ندهند.

استاندار همدان با اشاره به راه‌اندازی پرواز‌های همدان- تهران خاطرنشان کرد: دو روز گذشته پرواز به خاطر نبود مسافر انجام نشد و این درست نیست چرا که در صورت ادامه این روند پرواز از ما گرفته می‌شود.

وی با تأکید بر استفاده مدیران از هواپیما در سفر به پایتخت مطرح کرد: این پرواز با تلاش و پیگیری فراوان برقرار شده، اما تا کنون استقبال خوبی از آن نشده است و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت مورد نظر بنا بر قولی که به مدیرعامل سازمان هواپیمایی داده‌ایم، پرواز لغو می‌شود.

نیک‌بخت بیان کرد: با احتساب حق مأموریت مدیر و راننده اداره، سفر با هواپیما برای انجام کار‌های اداری هزینه کمتری دارد و از مدیران می‌خواهیم به این موضوع توجه کنند تا این فرصت از دست همدان نرود.

استاندار همدان در پایان اعلام کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه سال ۹۷ خود را ارائه دهند و تا پایان اردیبهشت‌ماه برنامه‌ها گرفته شود.

وی در پایان ضمن رونمایی از کتاب «تحلیلی بر منابع درآمدی استان همدان» از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۵ اعلام کرد: شب گذشته طی حکمی که به دست بنده رسید، «احسان قنبری» فرماندار کبودراهنگ به عنوان فرماندار جدید شهرستان بهار منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار