سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان از فعالیت بیش از 40 هزار دانش‌آموزسفیرسلامت در مدارس سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 24 April 2018
سیداحمدعلی موسوی سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان ظهر امروز در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی لرستان، اظهار کرد: نیروی انسانی یکی از مولفه‌های مهم و قابل اهمیت در جامعه امروزی است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نیروی انسانی، اقتصاد خوبی نیاز است تا بتوان به هدف متعالی کشور سالم برسیم.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان بر ضرورت پیش‌قدم بودن این نهاد در راستای سلامت و بهداشت جامعه تاکید کرد و افزود: آموزش‌وپرورش در هر کشوری بستر تعلیم و تربیت است، از این‌رو بایستی به این نهاد توجه خاص شود.

موسوی بیان داشت: اگر می‌خواهیم در کشور به تحول اقتصادی، اجتماعی‌، بهداشتی و فرهنگی برسیم بایستی از آموزش و پرورش شروع کنیم چرا که جامعه آماری بسیار متنوعی در این نهاد وجود دارد.

وی با ابراز اینکه در لرستان 340 نوآموز در مقطع پیش‌دبستانی مشغول به تعلیم‌وتربیت هستند، گفت: بیش از ۲۸ هزار معلم فرهنگی شاغل و ۱۶ هزار معلم بازنشسته در استان داریم که می‌توان از ظرفیت آن‌ها نیز استفاده کرد.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: بیش از ۴۰ هزار سفیرسلامت در مدارس استان وجود دارد که موارد هدف‌گذاری شده را در اختیار والدین و دوستان خود قرار می‌دهند.

موسوی به اهمیت دوران نوجوانی و لزوم برخورد صحیح با نوجوان در این بازه زمانی اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است فرزندان خود را بر اساس تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم تا در بزرگسالی با مشکلات عدیده مواجه نشوند.

وی تشکیل سفیران سلامت را اقدامی خوب در راستای هدایت و کنترل نوجوان دانست و اظهار داشت: نوجوانی دوران حساس در سرنوشت هر فرد است که اگر درست هدایت و راهنمایی شود در بزرگسالی مشکلی نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار