فرماندار شهرستان بافق با اشاره به تکمیل محور بافق- نوق تا پایان سال جاري، علت تاخير ايجاد شده در تكميل اين عمليات اجرايي را كاهش ارزش استراتژیکي اين محور ارتباطي براي استان كرمان دانست.
کد خبر: ۵۹۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 24 April 2018

«محمد زاده‌رحمانی» با اشاره به پیشرفت بیش از 85 درصد عملیات عمرانی محور بافق – نوق مابين استان‌هاي يزد و كرمان، گفت: با تکمیل این طرح عمرانی، محور بافق به بندرعباس 170 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود . 

وی افزود: قسمتی از این طرح عمرانی متعلق به یزد است كه حدود پنج سال پیش با تامين اعتبار از سوي استان  تکمیل شد ولي قسمتی از آن به طول 25 کیلومتر که متعلق به استان کرمان بود همچنان نيمه تمام باقي مانده است.

اين مسئول تصريح كرد: البته 15 کیلومتر از اين بخش محور در سال گذشته اجرايي شده و امسال نيز قرار است كه 10 کیلومتر باقیمانده آن عملياتي و تا به پایان سال به اتمام برسد . 

فرماندار در مورد علت تاخیر در تکمیل این محور در محدوده استان كرمان بیان کرد: اين عمليات در حوزه استان یزد خيلي زود دنبال شد ولي شايد مهمترين علت تاخير ساخت اين محور در استان كرمان، كمتر بودن ارزش استراتژيكي اين محور براي كرمان است.

زاده‌رحمانی در پايان نيز يادآور شد: البته راه ارتباطي قبلي بين بافق و نوق يك محور خاکی بوده كه محور در دست اقدام كنوني شرايط ارتباط بين اين دو شهر را از طريق راه آسفالته فراهم مي‌كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار