سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان گفت: محدودیتی برای اسکان شبانه کارتن خواب‌ها در گرمخانه این شهر نداریم.
کد خبر: ۵۹۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 25 April 2018
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان گفت: محدودیتی برای اسکان شبانه کارتن خواب‌ها در گرمخانه این شهر نداریم.

به گزارش ایرنا، وحید علی ضمیر گفت: حضور کارتن خواب‌ها در گرمخانه تنها محدود به ساعات شبانه است و افراد متقاضی برای حضور در این مکان، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: گرمخانه شهرداری همدان در طول سال فعال است و ۲ پرسنل به صورت ثابت در این مکان به ارایه خدمات می‌پردازند.

علی ضمیر خاطرنشان کرد: گرمخانه شهرداری همدان نسبت به توزیع غذا در ۲ نوبت شام و صبحانه، مواد شوینده و بهداشتی جهت استفاده کارتن خواب‌ها اقدام می‌کند.

وی یادآور شد: همزمان با راه اندازی گرمخانه همدان، سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه خدمات دهی به کارتن خواب‌ها شد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از این افراد خاطرنشان کرد: هدف از جمع آوری کارتون خواب‌ها برخورد ضربتی نیست؛ بلکه مهم کمک به بهبود و بازگشت این افراد به آغوش گرم خانواده‌ها و جامعه است.

طرح جمع آوری متکدیان در همدان اجرا می‌شود

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر گفت: این طرح در نقاط چهارگانه شهرداری در حال انجام است.

علی ضمیر افزود: این اقدام در راستای ساماندهی متکدیان، کارتن خواب‌ها و افراد بی سرپرست و رفع هرگونه ناهنجاری ناشی از حضور این افراد انجام می‌شود.
 

وی یادآور شد: سال گذشته نیز ۱۲۰ متکدی توسط ماموران شهرداری همدان از سطح شهر جمع آوری و پس از غربالگری به نهاد‌های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراجع قضایی معرفی شدند و یا به خانواده یا شهرستان محل سکونت خود انتقال یافتند.

به گزارش ایرنا، گرمخانه شهرداری همدان با زیربنای ۲۰۰ متر مربع در آرامگاه باباطاهر پشت سازمان آتش نشانی شهرداری همدان راه اندازی شده و فضای مناسبی برای اسکان موقت افراد بی سرپرست و فاقد سرپناه است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار