کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۲۴۵ مسجد، تکیه و هیئت مذهبی در برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در نهاوند با تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 24 April 2018
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۲۴۵ مسجد، تکیه و هیئت مذهبی در برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در نهاوند با تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند.

به گزارش مهر، حبیب سلگی در جمع هیئات مذهبی نهاوند با اشاره به نقش مهم تبلیغات اسلامی در برپایی برنامه‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی از همکاری هیئت مذهبی و هیئت امنای مساجد برای برگزاری مراسم سخنرانی و مراسم جشن اعیاد شعبانیه قدردانی کرد.

وی همچنین علاوه بر اعلام برپایی مراسم سخنرانی و جشن در سطح شهرستان نهاوند و روستاها، سخنرانی روحانیون و برگزاری گفتمان‌های دینی، همایش ها، دیدار و تجلیل از فعالان فرهنگی، برگزاری مسابقات مختلف از جمله مقاله نویسی و کتابخوانی را از برنامه‌های تبلیغات اسلامی نهاوند در نیمه شعبان عنوان کرد.

سلگی در ادامه با قدردانی از این همکاری گفت: زندگی و شخصیت حضرت مهدی (عج) به گونه‌ای است که در هیچ سخن و فعالیتی نمی‌گنجد و تلاش و برنامه‌های پیش بینی شده تنها قادر به ارائه گوشه‌ای از آن خواهد بود.

وی تأکید کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای گسترش و ترویج فرهنگ انتظار به کار گیرند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در گرامیداشت اعیاد شعبانیه در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

علی ترکاشوند اظهارداشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ائمه جماعات مساجد، مسئولان هیئات مذهبی، اعضای هیئت امنای اماکن فرهنگی و مذهبی و مدیران ادارات و نهاد‌های فرهنگی در شهرستان نهاوند سلسله مراسم جشن و شادمانی در گرامیداشت اعیاد شعبانیه در مناطق مختلف نهاوند برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ۸۰ روحانی مستقر، بومی، طرح هجرت و ۵۵ مداح در برگزاری این مراسم با اداره تبلیغات اسلامی همکاری خواهند کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار