مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان خبر داد
مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان گفت: پکیج سرمایه‌گذاری همراه با مشوق‌ها آماده شده که این مشوق‌ها شامل تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی می‌شود. وی بیان کرد: در مناطق عادی واحد‌های تولیدی تا پنج سال به شرط گرفتن جواز‌های معتبر و قانونی از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند که این میزان در در مناطق محروم به ۱۰ سال و در شهرک‌های صنعتی به هفت سال افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۹۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 24 April 2018
مدیرکل اقتصادی استانداری همدان از معافیت دائمی کارگاه‌های صنایع دستی در پیاده‌راه‌های همدان از مالیات خبر داد و گفت: آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اولویت سال 97 است.

به گزارش فارس، سید محمود عسگریان اظهار کرد: اولویت‌ها در سال جاری با توجه به شعار سال، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است چون بیشترین محدودیت ما در به کارگیری نیروی کار، بحث نداشتن مهارت است.

وی بیان کرد: بحث دوم بازاریابی است که توجه به صادرات و بازار داخل کشور در اولویت قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود که با همفکری و رایزنی شرکت‌های پیشرو فروش محصولات را تقویت کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان گفت: پکیج سرمایه‌گذاری همراه با مشوق‌ها آماده شده که این مشوق‌ها شامل تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی می‌شود.وی بیان کرد: در مناطق عادی واحدهای تولیدی تا پنج سال به شرط گرفتن جوازهای معتبر و قانونی از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند که این میزان در در مناطق محروم به 10 سال و در شهرک‌های صنعتی به هفت سال افزایش می‌یابد.
 
عسگریان بیان کرد: در پیاده‌راه‌های بوعلی، اکباتان و میدان امام هر واحدی که به کارگاه صنایع دستی تبدیل شود می‌تواند از معافیت‌های دائمی استفاده کند.

وی با بیان اینکه برخی تسهیلات سال 96 برای امسال نیز تکرار می‌شود، گفت: از محل تسهیلات رونق تولید که 600 میلیارد تومان برای استان همدان مصوب شده بود 540 میلیارد تومان با نرخ سود 18 درصد جذب شد که البته دو تا سه درصد سود این تسهیلات از طریق یارانه و از محل اعتبارات استانی پرداخت می‌شد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان اعلام کرد: 113 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی با نرخ 4 درصد برای استان همدان ابلاغ شده که 90 میلیارد تومان از این میزان جذب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار