مردم ولایت مدار همدان با چراغانی و آذین بندی خیابان ها و معابر ، پخش شیرینی و شربت عشق و ارادت خالصانه خود را نسبت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان می دهند.
کد خبر: ۵۹۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 22 April 2018
مردم ولایت مدار همدان با چراغانی و آذین بندی خیابان‌ها و معابر، پخش شیرینی و شربت عشق و ارادت خالصانه خود را نسبت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان می‌دهند.

به گزارش شبستان، جشن‌های با شکوه اعیاد شعبانیه که در سراسر استان برپاست حال و هوای خاصی دارد و عطر عاشقی را در تمام فضای استان آکنده کرده است.

عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع) در جای جای این استان با برپایی آیین‌های مولودی خوانی و جشن و سرور، عشق و ارادت خود را به  اهل بیت (ع)  ابراز کردند.

حضور نوجوانان و جوانان در این آیین‌های جشن و سرور یکی از جلوه‌های زیبای این جشن‌ها است که رونق خاصی به این محافل معنوی بخشیده است.

اجرای این نوع برنامه‌ها می‌تواند الگوی کار خوبی برای جشن‌های نیمه شعبان نیز باشد، زیرا هدف از برگزاری این مراسم‌ها ابراز مودت و محبت ما نسبت به اهل بیت (ع) و در عین حال بازگشت به آموزه‌ها و معارف دینی می‌باشد و باید برگزاری این جشن‌ها به سمتی برود که ما شاهد ارتقاء فرهنگ تشیع در راستای فرهنگ اهل بیت (ع) باشیم.

برگزاری جشن‌ها همراه با شادی و سرور مردم با هدف توجه دادن مجدد جامعه به فرهنگ اهل بیت (ع) به ویژه فرهنگ انتظار و مهدویت از طریق برپایی همین مجالس شادی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار