صوفی با تأکید بر اینکه مدیران نمونه تشویق می‌شوند، گفت: ذیحسایان شهرداری باید علاوه بر ورود به هزینه ها، در بحث املاک نیز ورود پیدا کرده و آن‌ها را ثبت کنند.
کد خبر: ۵۹۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 22 April 2018
رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای شهر همدان گفت: مدیریت شهری همدان سال پرهزینه‌ای را پشت سر گذاشت.

به گزارش مهر، سید مسعود عسگریان در نشست اعضای کمیته حسابرسی شورای شهر همدان با شهردار، معاونین، مدیران عامل سازمان‌ها و مدیران مناطق و مالی شهرداری، اظهارداشت: مدیریت شهری همدان سال پرهزینه‌ای را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه شورای شهر در زمان مناسب خود از شهرداری حمایت کرده است، افزود: ارزیابی و برآیند آنچه که برداشت کرده‌ایم، مثبت بود که البته با توجه به اینکه نیرو‌ها و مدیران بدنه شهرداری، جوان هستند، انتظار بیشتری وجود دارد که نظارت‌ها مستقیم و مستمر باشد تا در پایان سال موفق‌تر عمل کرده باشیم.

شهردار همدان نیز گفت: کمیته حسابرسی تأثیر خوبی در هزینه‌ها دارد و از طرفی دقت در کار ذیحسابان نیز بسیار مهم است؛ بنابراین از ویژگی مثبت این کمیته این است که مدیران مالی و ذیحسابان نسبت به رسیدگی و نظارت بر هزینه‌ها آگاهی دارند.

عباس صوفی با تأکید بر اینکه نظم و انضباط باید در اولویت کار مدیران شهری باشد، افزود: مدیران باید هنر روان‌سازی را داشته باشند و از طرفی یکپارچه سازی مباحث شهرسازی هم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به دنبال ثروتمند شدن شهرداری و ارتقای اعتبار آن هستیم، اظهار داشت: بر مبنای مباحث فرمایشات مقام معظم رهبری، بخشنامه‌ای ابلاغ کرده‌ایم تا تمامی خرید‌های مدیریت شهری ملی و بومی باشد چراکه معتقدیم این امر یک تکلیف در راستای منافع مردم است.

صوفی با تأکید بر اینکه مدیران نمونه تشویق می‌شوند، گفت: ذیحسایان شهرداری باید علاوه بر ورود به هزینه ها، در بحث املاک نیز ورود پیدا کرده و آن‌ها را ثبت کنند.

گفتنی است؛ در این نشست در جمع بندی حسابرسی سال ۹۵ شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه، شهرداری منطقه ۳ و سازمان آتش نشانی در بهترین عملکرد و نیز سازمان‌های عمران و تاکسی رانی در بهبود فرایند حسابرسی بهترین رتبه را کسب کردند و در پایان جلسه از مدیران نمونه شهرداری در حوزه مالی و درآمد تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار