دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های همدان:
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان همدان گفت: مسافران می‌توانند با در دست داشتن اصل گذرنامه، بلیط سفر هوایی، رسید عوارض خروج از کشور و ویزای کشور مقصد با مراجعه به این ۲ شعبه حواله ارزی گرفته و با ارایه این حواله در شعب بانک ملی مستقر در فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه و اهواز به میزان ۵۰۰ تا یک هزار یورو ارز دریافت کنند.
کد خبر: ۵۹۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 18 April 2018

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان گفت: اصل و سود سپرده‌های ارزی شهروندان نزد بانک‌های تضمین شده است و عین اسکناس دریافتی از مشتری در صورت درخواست به وی بازگردانده می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد طوماسی اظهارکرد: برخی مشتریان بانک‌ها به علل مختلف اقدام به خارج کردن وجوه خود از بانک‌ها و نگهداری آن در منزل یا مکان دیگر کرده اند.


وی به این طیف از مشتریان اطمینان داد که بانک‌ها هیچگونه مشکلی در پرداخت تمامی سپرده‌های ارزی آن‌ها ندارد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان همدان درباره ارز مسافرتی نیز توضیح داد: طبق تصمیم دولت و بانک مرکزی مقرر شده ارز مسافرتی توسط شعب بانک ملی پرداخت شود.

طوماسی افزود: در این راستا شعب بانک ملی واقع در مهدیه شهر همدان و شعبه مرکزی ملایر آماده صدور حواله برای مسافران خارج از کشور هستند.

وی اضافه کرد: مسافران می‌توانند با در دست داشتن اصل گذرنامه، بلیط سفر هوایی، رسید عوارض خروج از کشور و ویزای کشور مقصد با مراجعه به این ۲ شعبه حواله ارزی گرفته و با ارایه این حواله در شعب بانک ملی مستقر در فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه و اهواز به میزان ۵۰۰ تا یک هزار یورو ارز دریافت کنند.

طوماسی یادآور شد:۳۴ بانک و موسسه مالی و اعتباری در همدان شعبه دارند که ۱۴ بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار