مدیر کل امور اقتصادی استان همدان، ناصر محمودی گفت: امکان سرمایه‌گذاری در تمام زمینه‌ها برای بخش خصوصی فراهم است و قوانین پیشرفته‌ای در این زمینه تدوین شده است.
کد خبر: ۵۹۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 18 April 2018
مدیر کل امور اقتصادی استان همدان با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در دستور کار مسئولان همدان است، گفت: سرمایه گذاران خارجی از حقوق و مزایایی یکسان و حتی بیشتر از سرمایه گذاران داخلی برخوردار می‌شوند.

به گزارش تسنیم٬ ناصر محمودی درنشست فعالان اقتصادی استان همدان با سفیر کشور جمهوری چک، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری خارجی برای دولت جمهوری اسلامی بسیار مهم است و در دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه‌ای به آن شده است.

وی تصریح کرد: امکان سرمایه‌گذاری در تمام زمینه‌ها برای بخش خصوصی فراهم است و قوانین پیشرفته‌ای در این زمینه تدوین شده است.

محمودی با بیان اینکه در کوتاهترین زمان درخواست سرمایه گذار خارجی را به تصویب می‌رسانیم٬ اظهار داشت: تصویب سرمایه‌گذاری خارجی توسط هیئت بلند پایه‌ای در تهران انجام می‌شود.

وی گفت: ارائه تسهیلات٬ روادید و اقامت سه ساله برای سرمایه‌گذار خارجی در کشور و استان ما به سادگی قابل انجام است.

مدیرکل امور اقتصادی استان همدان گفت: سرمایه گذاران خارجی از حقوق و مزایایی یکسان و حتی بیشتر از سرمایه گذاران داخلی برخوردار می‌شوند.

محمودی با ابراز خرسندی از معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری جمهوری چک٬ تصریح کرد: قرار گرفتن همدان در لیست گردشگری کشور جمهوری چک به رونق اقتصادی و کسب و کار استان همدان کمک شایانی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار