نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: بیش از ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس در تذکری کتبی خواستار عزل رئیس کل بانک مرکزی از رئیس جمهور شدند.
کد خبر: ۵۹۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 17 April 2018
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: بیش از ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس در تذکری کتبی خواستار عزل رئیس کل بانک مرکزی از رئیس جمهور شدند.
 
به گزارش تسنیم؛ حجت‌السلام احد آزادیخواه اظهار داشت: در جلسه امروز حدود ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت عزل رئیس بانک مرکزی و عوامل دخیل در گرانی ارز و متوقف کردن چرخه زندگی مردم و ضربه زدن به نظام اقتصادی را امضاء کردند.

وی افزود: در این تذکر کتبی بیان شده متاسفانه رئیس بانک مرکزی با عملکرد ضعیف و اشتباهات فاحشی که در خصوص مؤسسات مالی و اعتباری مرتکب شده و با رهاسازی بازار ارز و تصمیم دیر هنگام در تک نرخی کردن آن ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد کرده است.

آزادیخواه بیان‌کرد: نوسانات اخیر ارز علاوه برضربه به اقتصاد کشور و ایجاد مشکلات عدیده برای تولید‌کنندگان و صادرکنندگان چرخه زندگی مردم را کند و‌جیب آن‌ها را به نفع دلالان و برخی صاحبان ثروت و قدرت خالی کرده است.

وی اظهار داشت: در این تذکر کتبی پیشنهاد شده که ضروری‌است تیمی متخصص و کارشناس مامور شوند تا علت این نابسامانی‌های اخیر و اواخر سال ۹۶ و اوایل سال ۹۷ را ریشه یابی کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد نمایندگان امضاء کننده این تدکر به ۶۰ نفر رسیده است، گفت: این تذکر امروز تحویل هیات رئیسه مجلس می‌شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار