یک مدرس دانشگاه در نهاوند:
کارشناس علوم اجتماعی گفت: برنامه‌ها و اقدامات مادر این زمینه باید به گونه‌ای باشد که موجب ارتقاء کیفیت کالاها و تولیدات داخلی شود و نباید کیفیت را فدای کمیت کرده و نباید محصولات با کیفیت پایین را به بازار ارائه دهیم و به کیفیت و مرغوبیت کالاها و تولیدات توجه کنیم.
کد خبر: ۵۸۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 08 April 2018
یک مدرس دانشگاه در نهاوند گفت: حمایت از کالاها و تولیدات داخلی باید به عنوان یک وظیفه عمومی و همگانی مورد توجه قرار گیرد و این امر فقط مختص مردم نیست بلکه همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و مسئولان نیز باید در عمل نشان دهند خواهان تشویق و حمایت از تولیدات داخلی هستند.

به گزارش ایسنا؛ مهرداد هوشمند اظهار کرد: حمایت از تولیدات و فرآورده‌های داخلی می‌تواند به پویایی و رونق‌بخشی تولید و صنعت کمک کرده و زمینه را برای افزایش اشتغال و بهبود کسب‌وکار در جامعه فراهم و به رشد و توسعه اقتصادی جامعه کمک کند بنابراین این موضوع باید به عنوان یک فرهنگ و خواست همگانی مورد توجه و نظر بخش‌های مختلف جامعه قرار گیرد و فرهنگ حمایت از تولیدات داخلی در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: رسانه‌های جمعی و دانشگاه‌ها نقش موثری در حمایت از تولیدات داخلی دارند و می‌توانند با آموزش و تبلیغات مناسب و افزایش آگاهی‌های عمومی و فرهنگ‌سازی می‌توانند در ترغیب مردم و مسئولان به استفاده از کالاهای داخلی نقش موثری داشته باشند و به ارتقاء فرصت‌های شغلی کمک کرده و با برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی راه‌های حمایت از تولیدات داخلی و رونق اشتغال و تولید و موانع کسب‌وکار را بررسی کنند.

هوشمند افزود: حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی تأثیرات مثبتی در رشد و توسعه اقتصادی جامعه دارد و موجب تقویت روحیه خودباوری و استقلال و افزایش تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاری و ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی خواهد داشت.

این کارشناس علوم اجتماعی در نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و اقدامات مادر این زمینه باید به گونه‌ای باشد که موجب ارتقاء کیفیت کالاها و تولیدات داخلی شود و نباید کیفیت را فدای کمیت کرده و نباید محصولات با کیفیت پایین را به بازار ارائه دهیم و به کیفیت و مرغوبیت کالاها و تولیدات توجه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار