رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اعلام این خبر گفت: مسابقات فوتبال جام نوروزی جهان‌آباد نهاوند گرامیداشت یاد خاطره شهدای جهان‌آباد با قهرمانی تیم فیازمان و نایب‌قهرمانی بیان به‌پایان رسید.
کد خبر: ۵۸۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 07 April 2018
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اعلام این خبر گفت: مسابقات فوتبال جام نوروزی جهان‌آباد نهاوند گرامیداشت یاد خاطره  شهدای  جهان‌آباد با قهرمانی تیم فیازمان و نایب‌قهرمانی بیان به‌پایان رسید.

به گزارش تابناک همدان؛ محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به حضور ۳۰ تیم منتخب از روستاهای سطح شهرستان در جام شهدای جهان‌آباد نهاوند، اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۳۰ تیم از روستاهای شهرستان در ایام نوروز برگزار شد که در مدت سه هفته به‌صورت دوره‌ای و تک حذفی برگزار شد تا به نقطه پایانی رسید.

روزبه بیان کرد: این دوره از مسابقات زیر نظر بخشداری مرکزی و هیئت ورزش روستایی عشایری و بومی محلی برگزار شد که در پایان ظفر فیازمان اول و بنیاد بیان دوم شدند و دو تیم دهیاری جهان‌آباد وتیم فوتبال هلال‌احمر زرامین به  صورت مشترک سوم شدند تیم زرامین هم به‌عنوان تیم اخلاق معرفی شد.
 
محرم روزبه در پایان گفت: در نوروز ۹۷ در چندین روستای نهاوند جام نوروزی برگزار شد که این نشان از شورونشاط در بین جوانان روستایی دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار