شهردار همدان گفت: سامانه 137 در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به شکایات مردم این شهر راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۸۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 06 April 2018
شهردار همدان گفت: سامانه 137 در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به شکایات مردم این شهر راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا؛ عباس صوفی اظهار کرد: از این پس شهروندان همدانی می توانند مشکلات امور شهری خود را با برقراری تماس با سامانه 137 به اطلاع کارشناسان این حوزه مدیریت شهری برسانند تا پیگیری های لازم صورت بگیرد.

وی بیان کرد: مرکز 137 شهرداری همدان آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله ها و مناطق مختلف شهری است.

صوفی خاطرنشان کرد: خدمات شهری و عمرانی، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، اماکن عمومی، زیباسازی و چشم انداز شهری و امور اجتماعی و مزاحمت های شهری از عمده موضوعاتی است که شهروندان در خصوص آن با سامانه 137 ارتباط برقرار می کنند.

وی با اشاره به نحوه کارکرد سامانه جامع ارتباط مردمی 137 شهرداری همدان گفت: ابتدا درخواست ها، پیشنهادات و شکایات شهروندان توسط تلفن 137، ایمیل، پیام کوتاه، نرم افزار های موبایل و درگاه اینترنی ثبت و کد رهگیری دریافت می شود.

وی افزود: در این روش درخواست های مردمی به مسئول اجرایی ارجاع می شود و وی باید به آنها در زمان مشخص پاسخ دهد و و درصورت جلب نشدن رضایت شهروند، پیام جهت پیگیری ویژه به ناظر سامانه و کارتابل پیگیری ویژه انتقال داده می شود.

صوفی یادآور شد: در این سامانه میزان عملکرد حدود 400 تن (در قالب نقش های متفاوت) از لایه های مختلف مدیران ارشد و میانی و همچنین کارشناسان شهرداری همدان قابل ارزیابی است.

مرکز فوریت های 137 شهرداری همدان باهدف ارتقاء مشارکت های شهروندان با مجموعه مدیریت شهری راه اندازی شده است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار