نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه اکنون اجیر کالای خارجی شده ایم، گفت: باید اجناس بنجول کشور‌های اجنبی را استفاده نکنیم و برای تولیدات داخلی بکوشیم.
کد خبر: ۵۸۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 06 April 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه اکنون اجیر کالای خارجی شده ایم، گفت: باید اجناس بنجول کشور‌های اجنبی را استفاده نکنیم و برای تولیدات داخلی بکوشیم.

به گزارش ایسنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در نخستین شورای اداری سال ۹۷ استان همدان، با بیان اینکه عید نوروز به خوبی گذرانده شد، اظهار کرد: هر روزی که گناه نکرده باشیم عید است، اگر در روز عید نوروز حتی یک گناه کنیم آن عید به عزا تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند آن ملتی را دوست دارد که تقدیر کشورش را به دست خویش بنویسد بنابراین برای این موضوع باید محتاج اجناس کشور‌های خارجی نشده و خودمان وارد کار شویم.

طه محمدی با اشاره به اینکه در فصل بهار قرار داریم و از این فصل باید به صحت قیامت و زنده شدن مردگان پی ببریم، تصریح کرد: آن‌هایی که به زنده شدن مردگان در قیامت شک دارند بهتر است با دیدی باز به فصل بهار بنگرند و ببیند که خداوند چگونه درختان و گل‌های مرده را زنده می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه همانگونه که گل‌ها و درختان سرسبز شده و شکوفه می‌دهند در روز حسابرسی نیز همه ما به اذن خداوند زنده می‌شویم، یادآور شد: فصل بهار دارای هزاران هزار پیام برای ما است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: فصل بهار سخاوتمندانه هر آنچه که دارد را در اختیار ما می‌گذارد پس ما نیز باید از آن بیاموزیم تمام موهبت الهی را در اختیار ملت‌ها بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به کلمات طیبه خبیثه پرداخت و اضافه کرد: کلمات طیبه به محضر قرب الهی سعود می‌کنند و موتور محرکه آن عمل صالح است.

طه محمدی با اشاره به اینکه همه آنچه که وجود دارد حتی اتم‌ها هم کلمه طیبه هستند، گفت: اگر تمام اقیانوس‌های عالم جوهر شود تا برای کلمات الهی شناسنامه صادر کند، نه تنها کلمات تمام نمی‌شود بلکه اقیانوس‌ها خشک می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار