پس از باخت ۸ بر صفر مقابل اکسین البرز؛
تیم فوتبال صبای قم پس از باخت سنگین مقابل اکسین البرز به طور رسمی به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
کد خبر: ۵۸۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم، صبای قم در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با شکست برابر اکسین البرز به طور رسمی و قطعی به لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرد تا در اولین سال حضورش در دسته اول، راهی دسته پایین‌تر شود.

صبای قم امروز در کرج با ترکیبی متشکل از بازیکنان جوانان و امید خود و تعداد انگشت شماری بازیکن تیم بزرگسالان صبا به مصاف اکسین البرز رفت و با دریافت ۸ گل، سنگین‌ترین شکست تاریخ صبا در بازی‌های این تیم رقم خورد.

دریافت ۸ گل از تیم اکسین البرز جلوه دیگری از روند رو به نزول صبای قم بود و در حالی که صبا یک سال قبل در چنین روزی هنوز یک تیم لیگ برتری بود و امیدوارانه به بقا در لیگ برتر فکر می‌کرد امروز به تیمی تبدیل شده که باید چند ماه دیگر در لیگ دسته دوم به میدان برود.

صبا علاوه بر ثبت رکورد کمترین پیروزی و دریافت سنگین‌ترین شکست در این فصل لیگ دسته اول کشور، رکورد جابجایی مربیان را نیز به نام خود به ثبت رساند و بی پولی در این باشگاه، نبود مدیریت و تبدیل شدن نیمکت صبا به محلی برای تردد مربیان مختلف صبا را به سوی سقوط به دسته دوم سوق داد.

صبای قم در فاصله ۵ هفته به پایان فصل لیگ آزادگان، با سقوط به دسته پایین‌تر، در بازی‌های باقی مانده به صورت تشریفاتی به میدان می‌رود و به عقیده بسیاری از اهالی فوتبال در قم، سقوط این تیم به دسته دوم، راهی است که صبا همانند پاس همدان طی می‌کند و ادامه روند سقوط این تیم به دسته‌های پایین‌تر هم دور از ذهن نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار