امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حجاب، صیانت و حفظ حریم زن و مرد در جامعه است و از نظر عقل و دین، حجاب محدودیت نیست.
کد خبر: ۵۷۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 11 March 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حجاب، صیانت و حفظ حریم زن و مرد در جامعه است و از نظر عقل و دین، حجاب محدودیت نیست.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با انتقاد از برخی توطئه‌های جدید پیرامون اختیاری شدن حجاب در جامعه اظهار کرد: حجاب بانوان تنها صیانت از خود آن‌ها نیست بلکه صیانت از مردان است.

وی اضافه کرد: اگر زنان در جامعه حجاب خود را به خوبی رعایت کنند، مردان دنبال تبهکاری نمی‌روند.

آیت الله محمدی بیان کرد: امروزه در برخی از کشور‌های اروپایی برای زنان ارزش قائل نمی‌شوند و حتی فساد و بی اخلاقی مسئولان آن‌ها نیز نشان می‌دهد که در این جوامع زن جایگاه و ارزشی ندارد و این بی بندوباری‌ها باعث شده تا تعداد کودکان نامشروع در اروپا افزایش یابد.

وی در ادامه خطبه‌های امروز نمازجمعه همدان با انتقاد از دیدگاه استکبار جهانی پیرامون موشک سازی ایران گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از اینکه برجام را کنار گذاشتند، حالا ادعا می‌کنند که ایران در حال موشک سازی است.

وی با تمجید از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در واکنش به اظهارنظر بیگانگان نسبت به دخالت کشورمان در اتفاقات منطقه اضافه کرد: هر زمان که ایران در امور کشور‌هایی نظیر آمریکا یا انگلیس دخالت کرد، آن وقت حق اعتراض دارند.

وی افزود: چطور می‌شود که ایران حق کمک به کشور‌های همسایه را ندارد، اما کشور‌هایی که فرسنگ‌ها از منطقه ما دور هستند، حق دخالت دارند.

وی بیان کرد: عربستان سعودی در چهارسال اخیر صد‌ها تن از مردم بیگناه یمن را کشته و هزاران نفر را مجروح و بی خانمان کرده است با این وجود ایران را متهم می‌کند.

وی پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف را مرهون دستاورد‌های پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: هم اکنون جوانان کشورمان توانسته اند به تکنولوژی‌های پیشرفته نظامی دست یافته و ضربه سنگینی به بیگانگان وارد کنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار