رئیس بنیاد خیریه فرشچیان بیان اینکه اولویت اول نظام اقتصادی کشور ما صادرات است، ابراز کرد: ارتباط صنعتی کشور با دانشگاه باید تقویت شود.
کد خبر: ۵۷۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 08 March 2018
رئیس بنیاد خیریه مرحوم فرشچیان با بیان اینکه ارتباط صنعتی کشور با دانشگاه باید تقویت شود گفت: پیشنهاد می‌کنم رشته مدیریت صادرات را وارد دانشکده فناوری‌های نوین همدان شود.

به گزارش تسنیم، محمد‌رضا فرشچیان در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از دانشکده فناوری‌های نوین مرحوم محمد علی فرشچیان، اظهار داشت: پدر مرحوم محمدعلی فرشچیان، سرباز صادراتی کشور بوده و تاکید ما بر رونق صادرات کشور است.

وی با بیان اینکه رشته مدیریت صادرات را در این دانشکده تعریف کنید، تصریح کرد: اولویت ما صادرات است و تا زمانی که کشور صادراتی نباشد نمی‌توانیم به موفقیت برسیم.

رئیس بنیاد خیریه فرشچیان گفت: برای تقویت بخش خصوصی کشور و فعال کردن دانشگاه‌های مردمی باید از همین امروز شروع کنیم و دانشجویان را توانمند کنیم.

فرشچیان از پیگیری‌های رئیس دانشگاه صنعتی همدان قدر‌دانی کرد و گفت: رئیس این دانشگاه به دیدار ما آمد و این خواسته را بیان کرد و موجب این اتفاق خوب و مبارک شد.

وی تصریح کرد: من به عنوان یک فرد از این خانواده، از مردم همدان تشکر می‌کنم چرا که علت ماندن ما در این شهر خود شما هستید و من خودم را همشهری شما می‌دانم.

رئیس بنیاد خیریه فرشچیان بیان اینکه اولویت اول نظام اقتصادی کشور ما صادرات است، ابراز کرد: ارتباط صنعتی کشور با دانشگاه باید تقویت شود.

فرشچیان با بیان اینکه کارگاه‌ها شرکت‌ها و صنایع کشور باید کارگاه دانشجویان باشد، اظهار داشت: دانشجویان باید بتوانند در کارگاه‌های صنعتی کار‌های خود را اجرا کنند تا یک تحول صنعتی در کشور ما اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه بیاییم از دانشگاه محبت و دوست داشتن را به جامعه خود هدیه کنیم، تصریح کرد:هیچ دانشگاهی موفق نخواهد بود مگر اینکه همه برای هم دلسوز باشند.

رئیس بنیاد خیریه مرحوم فرشچیان گفت: زمانی لذت دارایی خود را احساس خواهیم کرد که توانایی‌هایمان را در اختیار دیگران هم قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار