وزیر بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت ۴۵۵ شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، گفت: بیش از ۱۰ هزار جانباز و بیش از ۱۰ هزار ایثارگر و مجموعا با خانواده شهدا نزدیک ۴۱ هزار نفر خانواده شهید و جانباز و ایثارگر در دل وزارت بهداشت جا گرفته است.
کد خبر: ۵۷۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 08 March 2018
وزیر بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت ۴۵۵ شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، گفت: بیش از ۱۰ هزار جانباز و بیش از ۱۰ هزار ایثارگر و مجموعا با خانواده شهدا نزدیک ۴۱ هزار نفر خانواده شهید و جانباز و ایثارگر در دل وزارت بهداشت جا گرفته است.

به‌گزارش ایسنا، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در کنگره شهدای وزرات بهداشت ودانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، ضمن تشکر از دانشگاه همدان برای برگزاری چهارمین دوره کنگره شهدا اظهارکرد: مهممترین وظیفه انقلابی ایمانی و ملی خود را که زنده نگه داشتن یاد شهداست به نحو احسن انجام دادید چرا که اگر با گذر زمان نقش این مظلومان را فراموش کنیم جفا و بی انصافی است.

 وی با بیان اینکه بی انصافی است که اجازه دهیم نام و یاد و خاطره کسانی که سرمایه انسانی خود را هدیه کردند فراموش شود، تصریح کرد: این کار شهدا با هیچ معیار مادی قابل توجیه نیست مگر عشق به خدا، وطن و مردم.

وزیر بهداشت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: از همه کسانی که اجازه ندادند بعد از ۴۰ سال شعار‌های ارزشی انقلاب کمرنگ شودباید تشکر کرد.

قاضی زاده هاشمی تأکید کرد: بالاترین خدمت صرف نظر از شعار، عمل به این معنا که ما جهادی و جهاد گونه مسیر شهدا را ادامه دهیم به‌طوریکه ادامه مسیر شهدا همان تلاش برای ساختن و آبادانی کشور، اقتصاد مقاومتی و رهایی از وابستگی اقتصادی است.

وی ادامه داد: کشور ایران در حوزه سیاسی بیش از ۴ دهه است که مستقل بوده، اما در حوزه اقتصادی و اداری نتوانستیم موفق عمل کنیم البته تلاش‌هایی شده که هم تراز با انقلاب اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه گاهی وقت‌ها نیاز است روش‌ها عوض شود تا به موفقیت برسیم، یادآور شد: من معتقد هستم در حوزه اداری و دیوان سالاری که در کشور است بعداز ۴ دهه شایدلازم باشد تجدید نظر شود و در حوزه قضاوت و تقنینی در تراز انقلاب اسلامی عمل کنیم.

وزیر بهداشت گفت: اگر در تولید علم رتبه اول را در کشور و دنیا ۱۶ هستیم نشان دهنده این است که خمیر مایه و عرقی که باید نسبت به انقلاب و ادامه راه شهدا وجود دارد وباید در حوزه خدمات هم همچنین باشد.

قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از اینکه گاهی قسمت پر لیوان را نمی‌بینیم، افزود: همیشه باید به نقص‌ها اعتراف کنیم، ولی خیلی کم لطفی است که بخش پر لیوان را نبینیم.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی رسانه‌های بین المللی و جاهلان داخلی درصدد هستند عملکرد دستگاه‌های مختلف را زیر سوأل ببرند و اعلام کنند کارنامه خوبی ندارد درحالیکه این کشور قدرتمند‌ترین و امن‌ترین کشور منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران امروز بیش از ۹۰ درصد دارو را خود تولید کرده و نه تنها پزشکان، متخصصینی را برای نیاز کشور تربیت کرده بلکه تعداد زیادی از فرزندان این کشور در بهترین مراکز دنیا باعث افتخار کشور هستند.

وزیر بهداشت گفت: در حوزه خدمات کار‌های زیادی شده بی تدبیری و بی لیاقتی هم داشتیم، اما حیف است که فقط اشکالات را ببینم. همه باید تلاش کنیم و اتحاد داشته باشیم چیزی که شهدا و خانواده‌های آنان می‌خواهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار