معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان گفت: اخلاص و شکرگزاری به درگاه خدا از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) بود که گاه ما بندگان از آن غافل می‌شویم.
کد خبر: ۵۷۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 08 March 2018
معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان گفت: اخلاص و شکرگزاری به درگاه خدا از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) بود که گاه ما بندگان از آن غافل می‌شویم.

به گزارش فارس ، طاهره فامیل خلیلی در مراسم «مادران آسمانی» با بیان اینکه همه ما در زندگی و برهه‌های مختلف به ویژه نوجوانی برای یافتن مسیر درست نیاز به الگو داریم، اظهار کرد: در دوران نوجوانی با توجه به اینکه انتخاب‌های مهمی داریم، الگو بسیار مهم است.

وی با تأکید بر اینکه بار‌ها حضرت زهرا (س) به عنوان الگو برای دختران بیان شده است، گفت: با نگاهی به زندگی حضرت زهرا (س) نکته‌های ارزشمندی در زندگی آن حضرت وجود دارد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان بیان کرد: اخلاص در زندگی و خالص برای خدا بودن در زندگی حضرت زهرا (س) بارز بوده و شکرگزاری به درگاه خدا از دیگر ویژگی‌های آن حضرت بود که گاه ما بندگان از آن غافل می‌شویم.

وی با تأکید بر اینکه شکرگزاری در زندگی حضرت زهرا (س) قابل الگوگیری است، افزود: صبر و بردباری از دیگر ویژگی‌های بارز آن حضرت بود.

فامیل‌خلیلی خوشرویی، تسلیم و عبادت خدا را از دیگر ویژگی‌های بارز آن حضرت دانست و یادآور شد: شهیدانی که امروزه در نظام، کشور و دنیا نورافشانی می‌کنند به برکت وجود مادران این شهداست.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز مادر و زن از مادران و خواهران شهیدان حمید کوروش همدانی، علی‌اصغر الله‌قلی‌زاده، مصطفی احمدی، مینایی، محمد هاشم رستمی، حسین میرزا آقاجانی و سردار ابراهیمی با اهدای لوح و تندیس به دست دختر شهید کمندانی تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار