فرمانده انتظامی استان همدان گفت: سلب آسایش مردم اقدام خوبی برای شادی کردن نیست و به طور قطع پلیس با هنجارشکنی برخورد قانونی می‌کند.
کد خبر: ۵۷۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 08 March 2018
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک میلیون و ۵۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در یک ماه گذشته در این استان کشف شده است که این آمار از رشد افزون بر ۱.۳ برابری کشفیات حکایت دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: همواره در روز‌های پایان سال و در ایام آغازین سال نو، شاهد حوادث و وقایع ناگوار هستیم و این نوع شادی ها، خانواده‌ها را در آستانه سال نو در غم و اندوه گرفتار می‌کند.

وی اضافه کرد: با وجود فعالیت‌های گسترده پیشگیرانه، اما باز هم افرادی قربانی رفتار‌های نابهنجار عده‌ای سودجو و هنجارشکن می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: سلب آسایش مردم اقدام خوبی برای شادی کردن نیست و به طور قطع پلیس با هنجارشکنی برخورد قانونی می‌کند.

سردار کامرانی صالح اظهارکرد: پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی و با تعامل دستگاه‌های خدمات رسان و استفاده از توان رسانه‌ها دنبال برقراری امنیت مطلوب در استان است.

وی تاکید کرد: با این وجود به هنجار شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم نیز هشدار می‌دهد که پلیس با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

با نزدیک شدن به پایان سال و مراسم سنتی چهارشنبه سوری و شب عید مواد محترقه و آتش زا به صورت غیر مجاز در بین مردم عرضه می‌شود.

در سال‌های گذشته تهیه و توزیع مواد محترقه باعث آسیب رسیدن به جوانان و کشته و زخمی شدن آن‌ها در برخی از نقاط استان همدان شده است.

اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار