تیمور کرمی مقدم گفت: با آغاز هفته احسان و نیکوکاری برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
 
 
تیمور کرمی مقدم گفت: با آغاز هفته احسان و نیکوکاری برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر انجام می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: تیمور کرمی مقدم رئیس کمیته امداد ملایر اظهار داشت: سرکشی از خانوادهای زیرپوشش و برنامه‌های مختلف فرهنگی، برگزاری جشن نیکوکاری، افتتاح واحدهای مسکونی، کارگاه قالیبافی و.. را ازجمله برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری در ملایر است.
 
کرمی مقدم تصریح کرد: امسال هفته احسان و نیکوکاری با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» باهدف کمک به نیازمندان با همراهی مردم خیر و نیکوکار برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: امسال نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان ملایر با همکاری کمیته امداد، بسیج، صداوسیما و آموزش‌وپرورش برپا می‌شود، ۲۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان برپا می‌شود.

کرمی مقدم عنوان کرد: برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۶ اسفندماه در سطح مدارس شهرستان ملایر بر پا می‌شود، در این راستا بیش از ۳۰ هزار پاکت در بین دانش‌آموزان مدارس شهرستان توزیع‌شده است.

مدیر کمیته امداد خاطرنشان کرد: در ۱۷ اسفندماه پایگاه‌های کمیته امداد در سطح معابر و خیابان‌های اصلی شهر و در ۱۸ اسفندماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار در جشن نیکوکاری هستند.

کرمی مقدم اظهار امیدواری کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود رشد ۱۰ درصدی کمک‌های مردمی مردم ملایر در جشن نیکوکاری را داشته باشیم و امسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم ملایر در جشن نیکوکاری به ۵۰۰ میلیون تومان برسد.

وی در ادامه گفت: بعد از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم، این کمک‌ها تفکیک و بین مددجویان و نیازمندان ملایر توزیع خواهد شد.

کرمی مقدم از افتتاح ۲۵ واحد مسکن روستایی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ملایر خبر داد و افزود: این تعداد واحد جمعاً به متراژ یک هزار و ۷۵۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۷۵۰ میلیون تومان ساخته‌شده است.

وی افزود: همچنین افتتاح سه کارگاه قالی بابی در سطح شهرستان ملایر را داریم و در صورت کمک خیران و تأمین اعتبارات به تعدادی از نوعروسان زیرپوشش نیز همزمان با هفته احسان و نیکوکاری جهیزیه اهدا خواهد شد.

کرمی مقدم در ادامه گفت: ضمن تقدیر از کمک‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در راستای کمک به نیازمندان، همزمان با دهه فجر تعداد یک هزار و ۲۵۰ مورد سبد کالا در قالب طرح "دست‌های مهربانی "از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در راستای نیت واقف مرحوم سیف‌الدوله بین مددجویان کمیته امداد توزیع‌شده است.

کرمی مقدم مبلغ هرکدام از سبدهای کالای توزیع‌شده را ۳۰۰ هزار تومان برشمرد و عنوان کرد: امیدواریم خیران و نیکوکاران ملایری همچون گذشته کمیته امداد را در یاری‌رساندن به افراد مستمند زیرپوشش کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار