سرپرست اداره ایمنی و ترافیک راهداری استان همدان:
سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ایمن سازی ۹ مدرسه حاشیه راه شهرستان‌های تویسرکان و ملایر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ایمن سازی ۹ مدرسه حاشیه راه شهرستان‌های تویسرکان و ملایر خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، فرشید بیات با بیان اینکه طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها با هدف افزایش فرهنگ ترافیک دانش آموزان مدارس انجام می‌شود، گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار این اداره کل در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک، آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها است که نتیجه آن افزایش ایمنی خواهد بود.

وی کاهش سرعت و آرام‌سازی ترافیک برای کاهش تصادفات و تلفات را از دیگر اهداف این طرح عنوان و اضافه کرد: این طرح با همکاری رابطان مدارس و پلیس راه در ۶ مدرسه شهرستان تویسرکان و ۳ مدرسه شهرستان ملایر اجرایی شد.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ایمن سازی آموزشی را از جمله برنامه‌های انجام شده در این مدارس بیان کرد و اظهار داشت: معرفی خلاصه قوانین حمل و نقل، نکات ایمنی و طرز عبور صحیح از عرض جاده‌ها به شکل توزیع اقلام آموزشی شامل کتاب، مجله، دفترچه، کیف، حضور کارشناسان و مربیان در مدارس و آموزش نحوه صحیح تردد در راه‌ها و همکاری آموزگاران در انتقال مطالب با رویکرد ایمنی حمل و نقل از جمله آموزش‌های ارائه شده به دانش‌آموزان این مدارس بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار