رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد عنوان کرد: ۱۶ واحد مسکونی روستایی در شهرستان اسدآباد افتتاح شد که با همکاری بنیاد مسکن برای هر واحد مبلغی حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۵۷۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد عنوان کرد: ۱۶ واحد مسکونی روستایی در شهرستان اسدآباد افتتاح شد که با همکاری بنیاد مسکن برای هر واحد مبلغی حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایکنا؛ محمد نایبی صفا، رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری از ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه در شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن نیکوکاری ۱۶ اسفند در سطح مدارس استان، ۱۷ اسفند در پایگاه‌های جشن نیکوکاری سطح شهر و ۱۸ اسفند نیز در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

نایبی اضافه کرد: ۱۰ هزار پاکت نیکوکاری و ۱۰ هزار قلک نوروزی در سطح مدارس شهرستان توزیع شده است، یک پایگاه ثابت نیز در میدان اصلی شهر کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست شهرستان را جمع آوری خواهد کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۰۲ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از طریق دریافت تسهیلات بانکی داخل و خارج مجموعه به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان صاحب شغل شده اند.

نایبی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۹۴۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند عنوان کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۲۸۵ خانوار از این مجموعه مستمری دریافت می‌کنند، ۲ هزار و ۳۴۳ خانوار با سرپرستی زنان و ۱ هزار و ۵۹۸ خانوار با سرپرستی آقایان هدایت می‌شود کنند.

رئیس کمیته امداد اسدآباد اشاره‌ای به برنام‌های قرآنی کمیته داشت و ابراز کرد: برگزاری جشنواره ترنم نور ویژه ماه مبارک رمضان و برگزاری طرح قرآن در خانه ویژه خانواده شهدا و ایثارگر با شرکت ۸۰ نفر از جمله برنامه‌های قرآنی این مجموعه است.

وی گفت: روز گذشته، ۱۶ واحد مسکونی روستایی در شهرستان اسدآباد افتتاح شد که با همکاری بنیاد مسکن برای هر واحد مبلغی حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار