کرمی مقدم گفت: کمیته امداد با کمک خیران، برای نوعروسان تحت پوشش جهیزیه موردنیازشان را تأمین می‌کند.
کد خبر: ۵۷۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 04 March 2018
کرمی مقدم گفت: کمیته امداد با کمک خیران، برای نوعروسان تحت پوشش جهیزیه موردنیازشان را تأمین می‌کند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: تیمور کرمی مقدم رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های این نهاد کمک به ازدواج جوانان نیازمند و فرزندان مددجویان است که در این راستا کمیته امداد با کمک خیران برای نوعروسان زیرپوشش جهیزیه موردنیاز  را  تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: ۱۰۳ مورد جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت‌شده است که از این تعداد ۸۳ مورد جهیزیه کلی و ۲۰ مورد نیز جهیزیه موردی بوده است.

کرمی مقدم عنوان کرد: مبلغ هرکدام از جهیزیه‌های کلی اهداشده ۳ میلیون تومان و جهیزیه موردی یک میلیون تومان می‌باشد که جمعاً ۲۶۹ میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد در شهرستان ملایر پرداخت‌شده است.
 
وی از پرداخت ۳۳ مورد جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد تا پایان امسال خبر داد و افزود: احتمالاً مبلغ پرداختی هرکدام از جهیزیه‌های کلی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس کمیته امداد افزود: سه کارگاه آموزشی برای نوعروسان زیرپوشش این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون برگزارشده است، این کارگاه‌ها باهدف بالا بردن سطح اطلاعات زوج‌های زیرپوشش در خصوص مهارت‌های زندگی، مسائل اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و.. با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه برگزارشده است.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری یک کارگاه دیگر نیز برای نوعروسان زیرپوشش این نهاد برگزار خواهد شد.

کرمی مقدم اضافه کرد: یک هزار و ۲۵۰ مورد سبد کالا هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های زیرپوشش این نهاد توزیع‌شده است که این تعداد سبد کالا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه از محل موقوفات مرحوم سیف‌الدوله در قالب طرح «دست‌های مهربانی» بین مددجویان زیرپوشش این نهاد توزیع‌شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار