استاندار همدان با تاکید بر اینکه صدا و سیما هر هفته یک برنامه آموزش سلامت داشته باشد افزود: همه رسانه‌ها به کمک سلامت جامعه بیایند.
کد خبر: ۵۷۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 04 March 2018
استاندار همدان گفت: ۲۹۰ طرح بهداشتی در این استان از سال پیش شروع شده که ۱۷۰ طرح به بهره برداری رسیده و بقیه طرح‌ها نیز در دست پیگیری است.

محمد ناصر نیکبخت؛ در نخستین مجمع استانی خیرین سلامت استان همدان افزود: در قانون اساسی، سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به سلامت همگانی توجه داشته و همه دولت‌ها سعی کرده اند، به سلامت توجه و کمک شایان کنند.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت طرح بی نظیری است افزود: دولت در استان همدان در راستای اجرای این طرح بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه، به جای مردم پرداخت کرده است.

استاندار همدان با تاکید بر کشت انواع سبزی و صیفی با آب کشاورزی اظهار کرد: اگر سبزی با فاضلاب آبیاری شود دیگر چگونه می‌توان به سلامت کمک کرد و در این راستا همه بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اجتماعی باید به حوزه سلامت ورود کنند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: استان همدان آمادگی ایجاد مجمع سلامت محلات را دارد و این یکی از تعهد ما در زمینه سلامت است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه صدا و سیما هر هفته یک برنامه آموزش سلامت داشته باشد افزود: همه رسانه‌ها به کمک سلامت جامعه بیایند.

مجمع خیرین سلامت در سه بخش فعالیت خود را انجام می‌دهد که مهمترین آن حمایت‌های مالی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای پیشگیری از بیماری است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار