حجت الاسلام موسوی اصفهانی گفت: اسلام به جهاد اکبر که سازندگی نفس است اهمیت می‌دهد و همه مسولان باید در همه رتبه‌ها همچون مردم عادی عدل را رعایت کنند؛ و با بیان اینکه یکی از راه‌های جلوگیری از بی عدالتی‌ها شفاف سازی حقوق‌ها است افزود: باید در کشور مشخص شود که امتیازات و حقوق مدیران، وزرا، وکلا و مسئولان چقدر است.
کد خبر: ۵۷۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 03 March 2018
امام جمعه موقت همدان گفت: امروز برخی بی عدالتی‌ها در گوشه و کنار جامعه مشاهده می‌شود که لازم است قوه قضاییه برای مقابله با آن‌ها ورود کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته همدان افزود: عدالت یکی از مطالباتی است که باید به آن توجه کرد و اجرای عملی آن را خواستار شد.

وی با بیان تاکید بر مبارزه با بی عدالتی در جامعه افزود:مدیران و مسئولان باید بی عدالتی‌ها را در ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها از بین ببرند و عدالت محوری را در بین کارکنان نهادینه کنند.

امام جمعه موقت همدان اظهار کرد: در حکومت اسلامی باید همه مسئولان و کارگزاران برای پیاده شدن عدل تلاش کند و در این مسیر قدم بردارند. 

حجت الاسلام موسوی اصفهانی ادامه داد: اسلام به جهاد اکبر که سازندگی نفس است اهمیت می‌دهد و همه مسولان باید در همه رتبه‌ها همچون مردم عادی عدل را رعایت کنند؛ و با بیان اینکه یکی از راه‌های جلوگیری از بی عدالتی‌ها شفاف سازی حقوق‌ها است افزود: باید در کشور مشخص شود که امتیازات و حقوق مدیران، وزرا، وکلا و مسئولان چقدر است.

وی تصریح کرد: اصل ۴۹ قانونی اساسی بر شفافیت حقوق مدیران تاکید دارد و کسانی که منافع آن‌ها در خطر است با این اصل مخالفت می‌کنند.

وی با اشاره به شهادت ام البنین به نقش و جایگاه مادران شهدا اشاره کرد و ادامه داد: مادران شهدا چشم و چراغ زندگی هستند.

مدیرحوزه علمیه همدان تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه با شعور و بصیرت در طول ۴۰ سال از انقلاب دفاع کرده و حمایت خود را از رهبری اعلام کرده اند.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی به اهمیت وقف نیز اشاره کرد و افزود: تبدیل به احسن کردن وقف جایز نیست و نوعی آتش زدن وقف است.

وی ادامه داد: حکم خدا در وقف باید طبق گفته واقف باشد و تبدیل به احسن کردن وقف در مواردی استثنایی رخ می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار