رئیس دانشگاه پیام نور استان عنوان کرد: روایت گری، برگزاری مسابقات فرهنگی و دعا و مناجات خوانی از جمله برنامه‌های جانبی این دور از اردو راهیان نور خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 01 March 2018
رئیس دانشگاه پیام نور همدان عنوان کرد: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۲۹ همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا؛ صفی‌الله صفایی رئیس دانشگاه پیام نور همدان اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه متولی اصلی اجرای این طرح بسیج دانشجویی در مراکز و واحد‌های دانشگاه است است افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با فرمانده سپاه استان به دنبال افزایش بودجه در بخش اعزام دانشجویان به سفر معنوی راهیان نور هستیم.

صفایی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور استان برگزاری هرچه بهتر اردو‌های راهیان نور و اعزام بیشتر دانشجویان به این سفر معنوی است که در این راستا تبلیغات این مهم از یک ماه پیش در سطح مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور استان آغاز شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ادامه داد: با توجه به تقسیم بندی‌های صورت گرفته از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور، اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا ۲۹ همین ماه ادامه خواهد داشت.

اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان به اردو راهیان نور از 15 اسفند

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ روزه، حدود ۱۶۰ دانشجو در قالب ۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد که طی حضور ۳ الی ۴ روزه در آن مناطق از بخش‌های جنگی جنوب کشور بازدید به عمل خواهند آورد.

صفایی گفت: تمام تلاش دانشگاه پیام نور توجه ویژه به اردو راهیان نور و اختصاص بودجه بیشتر به این بخش فرهنگی است اما با توجه به استقبال بالای دانشجویان از این سفر روحانی و معنوی اعزام دانشجویان به واسطه قرعه کشی انجام خواهد شد و هزینه دریافتی از آنان نیز ۳۰ هزار تومان است.

درخشش دانشجویان پیام نور در جشنواره کشوری حرکت

رئیس دانشگاه پیام نور استان عنوان کرد: روایت گری، برگزاری مسابقات فرهنگی و دعا و مناجات خوانی از جمله برنامه‌های جانبی این دور از اردو راهیان نور خواهد بود.

وی اشاره ای به رتبه‌های کسب شده توسط دانشجویان در چهارمین جشنواره کشوری حرکت داشت و بیان کرد: جشنواره کشوری حرکت از ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی برگزار شد که دانشجویان دانشگاه پیام نور در این مسابقات خوش درخشیدند.

صفایی گفت: کسب مقام نخست کشوری انجمن علمی علوم و صنایع غذایی مرکز همدان در بخش کشاورزی توسط علی مسلم خانی،کسب مقام سوم برترین غرفه‌های جشنواره حرکت کشوری، کسب مقام دوم در قسمت خلاقانه توسط انجمن علمی کامپیوتر مرکز همدان و کسب مقام کشوری توسط حسین گودرزی در بخش اختراعات از جمله افتخارات این دانشگاه است.

این مقام مسئول عنوان کرد: کسب مقام کشوری توسط حسین گودرزی در بخش کتاب، کسب مقام کشوری توسط ایوب بهاری در بخش نشریات، کسب دو مقام مسابقه علمی توسط علی مسلم خانی و نوید رسولی و کسب مقام کشوری در بخش برگزاری مسابقات علمی و تفریحی توسط غرفه استان همدان از دیگر رتبه‌های برتر دانشجویان استان در جشنواره حرکت است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار