یادواره سردار شهید "حبیب‌الله لطیفی" شهید شاخص شهرستان اسدآباد در سال ۹۶ و ۴۰ شهید محله مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 01 March 2018
یادواره سردار شهید "حبیب‌الله لطیفی" شهید شاخص شهرستان اسدآباد در سال ۹۶ و ۴۰ شهید محله مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، این یادواره با حضور سردار علی شادمانی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و همرزم شهید لطیفی برگزار می‌شود.

در این آیین علاوه بر گرامی داشت یادشهید "حبیب‌الله لطیفی"، مسئول ستاد تیپ ۲۳ نصرت، یاد و خاطره ۴۰ شهید سرافراز پایگاه شهید کاشفی محله مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر اسدآباد گرامی داشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید حبیب الله لطیفی آذر ۱۳۴۱ در اسدآباد متولد شده و از اوایل جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد شتافت.

حضور مؤثر این شهید بزرگوار موجب شد که پس از مدتی، مسئولیت ستاد تیپ ۲۳ نصرت به وی واگذار شود که در این سمت کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

وی ۷ مرداد ۱۳۶۷ پس از سال‌ها مجاهدت و ایستادگی برای اعتلای اسلام و انقلاب و سربلندی ملت ایران در عملیات مرصاد و به دست منافقان در منطقه چارزبر اسلام آباد غربب به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسدآباد از شهر‌های مذهبی استان همدان است که زادگاه بزرگانی، چون سید جمال‌الدین اسدآبادی، بیدارگر مشرق زمین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار