دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان گفت: همایش «روابط عمومی و رویداد همدان ۲۰۱۸» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 01 March 2018
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان گفت: همایش «روابط عمومی و رویداد همدان ۲۰۱۸» برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، اسدالله ربانی مهر در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها از برگزاری همایش روابط عمومی‌های استان همدان با موضوع «روابط عمومی و رویداد همدان ۲۰۱۸» خبر داد.

اسدالله ربانی مهر گفت: طی برنامه ریزی انجام شده این همایش با حضور اعضای مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان همدان در روز ۱۹ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان رویکرد این همایش را آموزشی ذکر کرد و گفت: ۳ استاد اطلاع رسانی و ارتباطات در این همایش ارائه مطلب خواهند داشت و حضور مقاماتی در همایش برای سخنرانی نیز پیش بینی شده است.

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات همدان نیز گفت: یکی از موضوعات مهم در باب خصوصی سازی مخابرات، سودآوری و مزایای آن برای توسعه کشور بود و فواید انتقال مخابرات به بخش خصوصی و غیرقابل انکار بودن این امر به حدی است که بسیاری از کشور‌ها یا دارای مخابرات خصوصی هستند یا در حال فرآیند اجرایی کردن آن هستند.

رضا حسن پور افزود: در کشور ما نیز با ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ توسط مقام معظم رهبری و در راستای کوچک کردن دولت، ایجاد محیط رقابتی، کاهش هزینه ها، افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات به مردم، شرکت مخابرات ایران به همراه ۳۲ شرکت زیرمجموعه تغییر وضعیت داد و از شکل دولتی خارج و به شکل سهامی عام تبدیل شد.

در ادامه جلسه اعضا به بحث و اظهار نظر درباره چگونگی برگزاری هرچه بهتر همایش پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار