فرماندار فامنین با تأکید بر گسترش ورزش روستایی گفت: سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی متعددی در مناطق روستایی شهرستان ساخته شده که می‌تواند شرایط را برای گسترش ورزش روستایی فراهم کند.
کد خبر: ۵۷۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 27 February 2018
فرماندار فامنین با تأکید بر گسترش ورزش روستایی گفت: مجموعه‌های ورزشی متعددی در روستا‌ها ساخته شده که می‌تواند شرایط را برای گسترش ورزش روستایی فراهم کند.

به گزارش تسنیم ، سید مجید شماعی، در دیدار با رؤسای هیأت‌های ورزشی فامنین اظهار داشت: عرصه ورزشی این شهرستان دارای ظرفیت استانی، ملی و حتی بین المللی است و باید با شناسایی دقیق نخبگان ورزشی و حمایت شایسته از آن‌ها، فضا را برای تعالی ورزش قهرمانی فراهم کرد.

وی افزود: ورزش باید به بخشی از زندگی روزمره مردم مبدل شود، زیرا گسترش ورزش همگانی، بازدارنده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بوده و نشاط اجتماعی را تضمین می‌کند.

شماعی با تأکید بر نقش ورزش در گسترش گردشگری بیان کرد: ورزش دارای ظرفیت بالایی برای کمک به بخش گردشگری و جذب گردشگر است و با توجه به آن که گردشگری از محور‌های توسعه‌ای شهرستان به شمار می‌رود باید به ورزش شهرستان نگاه ویژه‌ای داشت.

فرماندار فامنین با تأکید بر گسترش ورزش روستایی گفت: سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی متعددی در مناطق روستایی شهرستان ساخته شده که می‌تواند شرایط را برای گسترش ورزش روستایی فراهم کند.

شماعی با بیان اینکه که سلامت جامعه در گرو سلامت بانوان است، افزود: ارتقاء سطح سلامت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده از آثار فراگیر شدن ورزش در جامعه است.

وی تصریح کرد: ورزش تنها رای پر کردن اوقات فراغت نیست بلکه باید جزء برنامه روزانه مردم باشد، زیرا ۵۰ درصد بیماری‌ها با آن قابل درمان است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین نیز گفت: ۳۳ هیئت ورزشی برای آقایان و ۲۰ هیئت ورزشی برای بانوان شهرستان فعال بوده و هزار و ۶۲۰ ورزشکار سازماندهی شده نیز وجود دارد که نسبت به سال گذشته، افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

حسین قراگوزلو از کسب ۱۲۰ مقام کشوری و استانی به وسیله ورزشکاران فامنین خبر داد و افزود: تحولات چشمگیری در حوزه ورزش این شهرستان رخ داده است.

وی با تأکید بر برگزاری شورای ورزشی شهرستان به صورت فصلی بیان کرد: این نشست‌های فصلی باید به صورت هدف‌مند، اهداف ورزشی رشته‌های مختلف را در سطح شهرستان بررسی و دنبال کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار