فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه گنجینه دفاع مقدس ثمره اخلاص شهدا و رزمندگان است، بیان کرد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و تبیین آن در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و آشنایی آن‌ها با روحیه جهاد و شهادت تأثیرگذار است.
کد خبر: ۵۷۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 26 February 2018
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: از ابتدای امسال ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در ۱۲ مرحله برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ حسن برزگر در جلسه هماهنگی کاروان‌های راهیان نور با اشاره به اینکه راهیان نور از برنامه‌های جذاب و اثرگذار برای جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری دفاع مقدس را گنجینه‌ای تمام‌نشدنی می‌دانند که بایستی از این گنجینه به نحو احسن استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان تنها با برخی اقدامات و حرف ما را تهدید می‌کنند، افزود: دشمن در عمل نمی‌تواند اقدامی بکند چرا که ما را آزموده‌اند و می‌دانند که نمی‌توانند کاری بکند که این امر از برکات و اثرات از جان گذشتگی نیرو‌های ما بوده است.

برزگر با تأکید بر اینکه استفاده بیشتر از فرهنگ ایثار و شهادت کشور را بیمه می‌کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری امروز دفاع مقدس و استفاده از این گنجینه را به تعبیری فناوری نوین فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان بیان می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه گنجینه دفاع مقدس ثمره اخلاص شهدا و رزمندگان است، بیان کرد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و تبیین آن در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و آشنایی آن‌ها با روحیه جهاد و شهادت تأثیرگذار است.

برزگر با بیان اینکه حفظ روحیه جهاد و شهادت همواره در عرصه‌های مختلف سبب پیشرفت کشور شده است، عنوان کرد: در بسیاری از حوزه‌های علمی نیز ایران اسلامی جایگاه خود را با حفظ روحیه جهاد و شهادت به دست آورده است.

وی با تأکید بر اینکه امسال اعزام به راهیان نور از شهرستان همدان در ۱۲ مرحله انجام شده است، ابراز کرد: در این ۱۲ مرحله ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز کرد: یک هزار نفر نیز در همدان در قالب راهیان نور محلات به صورت متمرکز و غیرمتمرکز به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام شدند.

برزگر با اشاره به اینکه امسال نیز اعزام افراد به راهیان نور بستگی به حمایت‌ها در این راستا دارد، ابراز کرد: عموماً افرادی که از راهیان نور و برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استقبال می‌کنند اقشار مستضعف جامعه هستند و در توان این افراد پرداخت گزینه‌های سنگین برای راهیان نور چندان میسر نیست که امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های بیشتر دستگاه‌ها افراد بیشتری را اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه راهیان نور و این اردوی فرهنگی و معنوی بسیار در روحیه اقشار مختلف جامعه مؤثر است، عنوان کرد: حضور در این مناطق اوج مظلومیت رزمندگان برای دفاع از کشور و حماسه‌آفرینی آن‌ها برای افراد تداعی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار