نوای گروه نوروز با آواز استاد تعریف
مدیر موسسه تبلیغاتی اهورا گفت: این برنامه با اجرای گروه نوروز خواهد بود که اعضای آن عبارت‌اند از: استاد صدیق تعریف خواننده و سرپرست گروه، صادق تعریف نوازنده دف، امین گلستانی نوازنده عود، مازیار شاهی تار، هوشمند عبادی نی، سینا معتمد کمانچه و کامران یعقوبی نوازنده تنبک که در این کنسرت او را همراهی خواهند کرد.
کد خبر: ۵۷۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 25 February 2018
امیر برجیان با اعلام این خبر افزود: استاد صدیق تعریف هفتم اسفندماه در سالن ابن‌سینای اداره ارشاد همدان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

به گزارش تابناک همدان؛ مدیر موسسه تبلیغاتی اهورا گفت: این برنامه با اجرای گروه نوروز خواهد بود که اعضای آن عبارت‌اند از: استاد صدیق تعریف خواننده و سرپرست گروه، صادق تعریف نوازنده دف، امین گلستانی نوازنده عود، مازیار شاهی تار، هوشمند عبادی نی، سینا معتمد کمانچه و کامران یعقوبی نوازنده تنبک که در این کنسرت او را همراهی خواهند کرد.

کنسرت گذار این گروه در ادامه گفت: این اولین بار است که استاد تعریف در همدان برنامه اجرا می‌کند و پیش‌بینی من این است که علاقه‌مندان این استاد برجسته استقبال خوبی خواهند داشت.

 برجیان افزود: کنسرت گروه نوروز در همدان به‌صورت خیریه خواهد بود و درآمد حاصل از فروش آن به‌طور کامل در برای زلزله‌زدگان صرف می‌شود. به همین منظور استاد تعریف شماره‌حسابی را اعلام کرده‌اند که علاقه‌مندانش علاوه بر خرید بلیت کمک‌های خود را از این طریق به‌دست زلزله‌زدگان برسانند.

او افزود: فروش بلیت کنسرت استاد صدیق تعریف در شهر همدان از طریق فروشگاه‌های شهر کتاب، کتاب شهر، محصولات فرهنگی مهر و فروشگاه‌های موسیقی پاساژ بهار و آموزشگاه‌های موسیقی آذر ستان و نی‌لبک خواهد بود.

صدیق تعریف بعد از مدت‌ها در ایران روی صحنه می‌رود و آغاز این کنسرت‌ها برای همیاری و همدلی با کودکان زلزله غرب کشور است و کلیه عواید آن صرف کمک به زلزله‌زدگان خواهد شد. کنسرت این خواننده موسیقی ایرانی شامل دو بخش است: بخش اول شامل قطعاتی از موسیقی اصیل و دستگاهی ایران است و در بخش دوم آن قطعاتی از موسیقی مناطق مختلف کردستانات اجرا خواهد شد.

این دو کنسرت آغازگر دور تازه اجراهای صحنه‌ای صدیق تعریف در ایران است و متعاقباً برنامه‌های بعدی آن اعلام خواهد شد. «به پیشواز بهار، برای همیاری و همدلی با کودکان زلزله» عنوانی است که برای این دو برنامه انتخاب‌شده که هفتم اسفند در همدان و نهم اسفند در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

استاد صدیق تعریف خواننده پرآوازه موسیقی سنتی به همدان می‌آید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار