نایب‌رییس شورای اسلامی همدان با اشاره به برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده بیان کرد: این جشنواره نیز که درگذشته در دو دوره برگزارشده است امسال به همت اعضای شورای شهر همدان با وسعت و ظرفیت بیشتری در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۶۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 19 February 2018
نایب‌رییس شورای اسلامی همدان گفت: جشنواره شهروندان برگزیده به دنبال پیشرفت جامعه است و اگر از همه اقشار جامعه در آن شرکت کنند می‌تواند ظرفیت مناسبی برای ترویج و آموزش فرهنگ شهروندی باشد.

به گزارش تسنیم، علی فتحی اظهار داشت: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر همدان در دور پنجم باوجود سلایق مختلف از هماهنگی خوبی برخوردار هستند و درنهایت برای خدمت مردم تصمیم می‌گیرند.

وی باتاکید براینکه در دور پنجم شورای اسلامی شهر همدان نمایندگان اقشار مختلف مردم حضور دارند عنوان کرد: خوشبختانه مدیران و روسای دستگاهی خدمات رسان تعامل و ارتباط خوبی با اعضای شورای شهر دارند به همین دلیل نیز کار‌ها به‌خوبی پیش می‌رود.

نایب‌رییس شورای اسلامی همدان با اشاره به برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده بیان کرد: این جشنواره نیز که درگذشته در دو دوره برگزارشده است امسال به همت اعضای شورای شهر همدان با وسعت و ظرفیت بیشتری در حال برگزاری است.

وی با تأکید بر اینکه امسال جشنواره شهروندان برگزیده همدان مردمی‌تر است عنوان کرد: اطلاعات افراد برگزیده پس از پایان جشنواره در یک بانک اطلاعاتی ثبت می‌شود و نام آن‌ها در زمره مشاهیر همدانی به یادگار می‌ماند.

فتحی بابیان اینکه ما در فضای مدیریت شهری باید قدردان افراد خیری مانند مرحوم فرشچیان باشیم گفت: این‌گونه افراد توانسته‌اند خدمات بسیاری را به مردم جامعه ارائه دهند بنابراین باید موردتقدیر و تجلیل مدیران شهر قرار گیرند.

وی افزود: جشنواره شهروندان برگزیده به دنبال پیشرفت جامعه است و اگر از همه اقشار جامعه در آن شرکت کنند می‌تواند ظرفیت مناسبی برای ترویج و آموزش مسائل شهروندی باشد.

از ظرفیت جشنواره شهروندان برگزیده در عرصه آموزش شهروندی استفاده شود

دبیر علمی- داوری جشنواره شهروندان برگزیده همدان نیز ابراز کرد: ما می‌خواهیم از ظرفیت جشنواره شهروندان برگزیده همدان در راستای آموزش شهروندی استفاده کنیم چراکه فرهنگ هر جامعه‌ای بر اساس هنجار‌ها و غیر هنجار‌ها شکل می‌گیرد.

وی با تشریح مراحل طراحی‌شده در جشنواره شهروندان برگزیده عنوان کرد: شاخص‌های انتخاب افراد در این جشنواره در دو بخش عمومی و اختصاصی طراحی‌شده است تا موارد متعددی هنگام ارزیابی و انتخاب افراد موردنظر قرار گیرد.

حامد صادقی اظهار داشت: ثبت اسامی افراد علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره در سه بخش خود اظهاری، معرفی شهروند نمونه از طریق مردم و معرفی افراد نمونه از طریق اتحادیه‌ها و نهاد‌ها امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه پس از جمع‌آوری اطلاعات و انجام مرحله داوری در ۶ بخش اصلی و جانبی موردتقدیر قرار می‌گیرند تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم شهروندان از تمامی نواحی همدان در این جشنواره شرکت کنند تا رویدادی با حضور همه اقشار مختلف جامعه برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار