رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: کشفیات شیشه یک کیلو و ۴۸۸ گرم با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته طی این مدت در شهر همدان گزارش شد.
کد خبر: ۵۶۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 18 February 2018
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: با توجه به ناامن کردن خانه‌های فروش مواد مخدر و محیط برای خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان مواد مخدر با موتورسیکلت اقدام به جابجایی مواد می‌کنند.

به گزارش فارس، هادی نجاریان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان، با اشاره به کشفیات و دستگیری‌ها در حوزه مواد مخدر تا امروز در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: طی امسال ۱۰۴ کیلو و ۶۵۲ گرم تریاک کشف شده است که نسبت به سال قبل ۱۰۱ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی به کشف پنج کیلو و ۷۲ گرم هروئین از ابتدای سال تاکنون در شهر همدان اشاره کرد و افزود: این میزان کشفیات هروئین نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: کشفیات شیشه نیز یک کیلو و ۴۸۸ گرم با افزایش ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته طی این مدت در شهر همدان گزارش شد.

وی با اشاره به کشفیات حشیش به میزان دو کیلو و ۹۰۰ گرم با کاهش ۶۰ درصدی، گفت: میزان کشفیات سایر مواد همچون گل، گراس، شیره، سوخته و... نیز به میزان ۴۴۷ کیلو و ۳۱۰ گرم با افزایش یک هزار و ۲۰۰ درصدی بوده است.

نجاریان مجموع کشفیات شهرستان همدان از ابتدای سال را ۵۶۱ کیلوگرم دانست و تصریح کرد: میزان کشفیات امسال در مقایسه با سال قبل ۴۷۸ کیلوگرم افزایش کاهش داشته است.

وی به جمع‌آوری ۹۳۹ معتاد از مناطق آلوده و حاشیه شهر و ساماندهی آن‌ها در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ اشاره کرد و ادامه داد: مجموع دستگیری‌ها در شهر همدان با ۳ هزار و ۸۷۸ نفر، نسبت به مدت مشابه سال گشته ۹ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۲۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر همدان متلاشی شد و در این زمینه افزایش ۱۲ درصدی را شاهد بودیم.

وی از کشف ۷ هزار و ۵۲۱ عدد قرص غیرمجاز در همدان خبر داد و یادآور شد: ۳ هزار و ۶۳۶ فقره عملیات طی امسال بعد از وقت اداری و روز‌های تعطیل انجام و منجر به کشفیات شد.

نجاریان با اشاره به اجرای ۶۶ طرح پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی و مناطق آلوده، اظهار کرد: ۴۵ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر نیز طی این مدت انجام شده است.

وی به توقیف ۸۶ دستگاه خودرو و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: ۳۲۱ برنامه آموزشی با حضور ۵۲ هزار و ۷۵۷ نفر طی امسال در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان بیان کرد: سال ۹۴ در حوزه تخریب اماکن مخروبه ورود کردیم و مدیریت خدمات شهری شهرداری منطقه سه نیز ورود خوبی به این موضوع داشت، اما اماکن مخروبه در هسته مرکزی شهر به عنوان محل تجمع معتادان حلول کرد.

وی با بیان اینکه الان در منطقه چهار شهرداری چند نقطه شناسایی شده و به مدیر خدمات شهری شهرداری منطقه اطلاع‌رسانی شد، افزود: انتظار داریم در این خصوص همکاری شود.

نجاریان با اشاره به منطقه‌ای در پشت کاروانسرای عین‌القضات و وجود یک خانه مخروبه، تصریح کرد: معتادان در این محل تجمع داشتند که آن‌ها را به گرمخانه هدایت کردیم، امیدواریم این منطقه پاکسازی و حصارکشی شود.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به در پیش بودن پایان سال و ایام عید نوروز، در سطح شهر به ویژه میدان امام (ره) پاکسازی انجام می‌شود، ادامه داد: در بلوار قدر، ۲۴ متری صنعت در یک مقطع پاکسازی صورت گرفت که ۲۷ متهم فروشنده مواد مخدر با ۱۵ دستگاه موتورسیکلت دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به ناامن کردن خانه‌های فروش مواد مخدر و محیط برای خرده‌فروشان، توزیع کنندگان مواد مخدر با موتورسیکلت اقدام به جابجایی مواد مخدر می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار