مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: پیش فروش بلیت‌های نوروزی بدون افزایش قیمت در اسفند ماه در این استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 17 February 2018
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: پیش فروش بلیت‌های نوروزی بدون افزایش قیمت در اسفند ماه در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان محمد رودباری افزود: در این طرح مردم به شکل حضوری و غیرحضوری می‌توانند نسبت به خرید بلیت‌های نوروزی اتوبوس اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان پیش خرید بلیت اتوبوس تا ۱۵ فروردین ۹۷ از طریق اینترنتی نیز فراهم شده است افزود: رفاه حال مسافران و رعایت اصل مشتری مداری را دلایل افزایش نیافتن قیمت بلیت‌های اتوبوس در نوروز ۹۷ است.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در سفر‌های نوروزی، کنترل سیستم‌های فنی توسط کارشناسان برای افزایش ایمنی مسافران هنگام سفر و برنامه ریزی لازم برای جلوگیری از خستگی مسافران در مسیر‌های طولانی است.

وی با بیان اینکه انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری باید نسبت به کنترل نرخ نوروزی بدون هر گونه افزایش حساس باشند افزود: انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری باید نسبت به افزایش ظرفیت پیش فروش اینترنتی سرویس‌های نوروزی تا پایان طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است؛ ۶۳ میلیون و ۴۰۹ هزار تردد در محور‌های ارتباطی این استان در نیمه نخست امسال ثبت شده است.
استان همدان دارای ۷۸۴ خودروی سواری کرایه، ۳۲۰ دستگاه اتوبوس و یک هزار و ۳۵ دستگاه مینی بوس فعال است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار