معاون تربیت و آموزش فرهنگ سپاه استان همدان گفت: امروزه ایران و ایرانی از مقام خاصی برخوردار است، دشمن دست از جنگ با ما نخواهد کشید تا ما را از دین برگرداند و در این مورد قرآن کریم می‌فرماید «شیطان دشمن است و با دشمن مقابله کنید» مقابله با دشمن دستور قرآن است.
کد خبر: ۵۶۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 15 February 2018
معاون تربیت و آموزش فرهنگ سپاه استان همدان گفت: امروزه ایران و ایرانی از مقام خاصی برخوردار است، دشمن دست از جنگ با ما نخواهد کشید تا ما را از دین برگرداند و در این مورد قرآن کریم می‌فرماید «شیطان دشمن است و با دشمن مقابله کنید» مقابله با دشمن دستور قرآن است.

به گزارش ایکنا؛ هادی ناصری مسئول آموزش سپاه استان همدان، در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: چند روزی است از چهل سالگی انقلاب می‌گذرد انقلابی که چهل سال دشمنی پیچیده علیه نظام آن وجود داشت.

وی افزود:در دوران دفاع مقدس که ۸ سال بود، اما در اصل از سال ۵۷ تا ۶۷ به طول انجامید ۱۰۰ میلیارد دلار خسارت مادی به دنبال آورد و ماحصل آن ۲۲۵ هزار شهید بود که ۷۶ هزار نفر از مردم، تنها در خانه‌ی مسکونی خود به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد:در این ۴ دهه آثاری که از جنگ برای انقلاب از سوی دشمنان انقلاب به جاماند ۱۷ هزار شهید ترور، ۱۰ هزار شهید شیمیایی که با سلاح‌های نامتعارف کشته شدند؛ و در نهایت ۶۷۰ هزار جانبازی که یادگار آن روز‌های تلخ است.

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ بر خلاف باور اذهان توطئه‌ها و فساد‌ها تمام نشده بود گفت: دشمن حتی بعد از اتمام جنگ نیز به دنبال ضربه زدن علیه این نظام بود و گروهکی را تحت عنوان گروهک تکفیری طراحی کرد که در سال ۹۴ زمانی که داعش به اوج درگیری‌های خود رسیده بود یک کارشناس مسائل سیاسی در آمریکا گفت: «داعش شروع جنگ‌های مذهبی در جهان است».

وی با اشاره به اینکه جنگ‌های مذهبی آمریکا ۳۰ سال بطول انجامید اذعان کرد: آمریکا به دنبال آن بود که با وجود داعش حداقل نتیجه‌ای که از آن عایدش می‌شود دین زدگی مردم باشد.

آمریکا می‌گوید برای نابودی داعش کمک می‌کند درحالیکه داعش را خود پرورش داد

این مدافع حرم با اشاره به اینکه برخی می‌پرسند آمریکا که برای نابودی داعش کمک می‌کند پس چرا باز هم آمریکا را دشمن خود بدانیم؟ پاسخ داد: در سال ۹۳ زمانی که در عراق بودیم، پادگانی در آنجا بود که ساختار آن بسیار شبیه سازمان‌های آمریکایی بود از آن‌ها علت را جویا شدیم، فرمانده گردان عراق گفت: «این پادگان ۶ سال به دست آمریکایی‌ها بود که گروه‌های مردمی وابسته به طوایف و افکار تکفیری را آموزش‌های جنگی و ساخت اسلحه‌های نظامی می‌دادند» تمام داعشی‌های امروز ریشه از همان گروهک‌های مردمی دارند.

وی در خصوص اهداف آمریکا بیان کرد: برنامه آمریکا در جنگ‌های ۳۰ ساله مذهبی کنترل موج اسلام گرایی، کنترل موج بیداری_اسلامی، نابودی جبهه‌های مقاومت، درگیری ایران، عدم امنیت آن و از همه مهمتر تامین امنیت اسرائیل بودهو هست.

وی افزود: آن‌ها حتی برای اهداف خود ۱۷۰۰ دانشجوی عراقی که در پایگاه هوایی عراق بودند را در یک روز کشتند چرا که آن‌ها وابسته به ایران بودند.

سرهنگ ناصری در ادامه بیان کرد: امروزه اسرائیل روز‌های ناامنی را پشت سر می‌گذارد به یاری خداوند امروزه حزب الله، زینبیون پاکستان، قدس، سپاه ایران و ... بسیار قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته هستند.

این مدافع حرم در پایان خاطرنشان کرد: امروزه ایران و ایرانی از مقام خاصی برخوردار است، دشمن دست از جنگ با ما نخواهد کشید تا ما را از دین برگرداند و در این مورد قرآن کریم می‌فرماید «شیطان دشمن است و با دشمن مقابله کنید» مقابله با دشمن دستور قرآن است، کسی هم که شهادت می‌خواهد باید زندگی دنیا را به آخرت بفروشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار