رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان:
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: رویکرد شورای شهر همدان منطبق بر تامین نیاز‌های اقتصادی شهر همدان، جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری شهر است.
کد خبر: ۵۶۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 15 February 2018
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: رویکرد شورای شهر همدان منطبق بر تامین نیاز‌های اقتصادی شهر همدان، جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری شهر است.

به گزارش مهر، مریم روانبخش در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهرهمدان گفت: به منظور بالا بردن سطح کیفی آموزش در شهر باید تحول اساسی در زمینه انتقال دانش و مفاهیم علمی در تمامی مقاطع تحصیلی صورت بگیرد.

وی بااشاره به برنامه ریزی برای ایجاد پارک در همدان اجرای اینگونه فضا‌ها در پارک‌ها و محل‌هایی که شهر وندان وگردشگران برای تفریح و سرگرمی اوقات فراقت خود را سپری می‌کنند را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروزه به خاطر ایجاد تنوع و استفاده بیشتر زمان توقف گردشگران از طرح‌های خاص در پارک‌ها و فضا‌های عمومی استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش ضریب هوشی نسل جدید، ایجاد مراکز آموزشی و فرهنگی و تفریحی با هدف ارائه تجسمی علوم و استفاده از اوقات فراغت مفید اقشار جامعه خصوصا کودکان و دانش آموزان می‌تواند مثمر ثمر باشد.

علی فتحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذار از اولویت‌های شورای پنجم است، گفت: در مجموع از هر اقدامی که شهر را یک قدم به پیشرفت نزدیکتر کند، مشروط بر اینکه همراه با برنامه ریزی دقیق و مطالعه باشد، حمایت خواهیم کرد.

کامران گردان، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه بیان کرد: باید شرایط و ملاحظات منطقه‌ای شهر همدان در تمامی زوایای محاسبات پروژه پارک ساینس سنتر، بررسی و لحاظ شود.

سید مسعود عسگریان، رئیس کمیسیون نظارت، حقوقی و اداری شوری اسلامی شهر همدان نیز با تأکید بر توجه به ملاحظات منطقه‌ای شهر همدان برای این پروژه، عنوان کرد: به طور قطع امکان سنجی و توجیهات اقتصادی توسط سرمایه‌گذار مدیریت خواهد شد، اما شورای شهر همدان هم در راستای منفعت شهر و مردم از این سرمایه‌گذاری حمایت خواهد کرد تا این کار پسندیده، عملیاتی شود.

مهدی رحمانیون، سرمایه‌گذار طرح نیز گفت: به دنبال مشارکت با مدیریت شهری همدان هستیم تا این پروژه را به عنوان یک طرح آموزشی و فرهنگی سرگرمی گردشگری که برای نخستین بار در کشور در این شهر اجرایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار