معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: آزمایش کنتور، تعویض کنتور، تغییر کاربری انشعاب، تغییر واحد مسکونی، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، تغییر قطر انشعاب، تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه‌گیری، نصب سیفون اضافی، قطع موقت و وصل انشعاب، جمع‌آوری یا ادغام انشعاب، پیشنهادات و انتقادات و بررسی شکایات از دیگر خدماتی است که مشترکان می‌توانند به صورت الکترونیکی از آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۵۶۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 15 February 2018
معاونت خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ۲۲ خدمت به صورت الکترونیکی در سامانه آب و فاضلاب این استان ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، علی قدیمی افزود: مشترکان می‌توانند از طریق 'شناسه قبض' و 'رمز رایانه' مندرج در صورتحساب‌های آب‌بها وارد سامانه خدمات الکترونیک شوند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان افزود: شرکت آب و فاضلاب همدان در راستای خدمات رسانی مطلوب به مشترکان اقدام به ارائه برخی از خدمات این شرکت به صورت الکترونیکی کرده است.

وی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، مشاهده سوابق، امکان پرداخت برخط (آنلاین) صورتحساب، صورتحساب میان دوره، تغییر مشخصات، اعلام کارکرد کنتور و بررسی صورتحساب را از جمله خدمات قابل ارائه به صورت الکترونیکی برشمرد.
 
وی با تاکید بر اینکه از طریق سیستم الکترونیکی امکان پرداخت برخط قبض آب‌بها وجود دارد، گفت: مزیت پرداخت آب‌بها به نسبت پرداخت از طریق شناسه قبض و پرداخت این است که مبلغ پرداختی در همان لحظه پرداخت و به حساب مشترک منظور شده و از مانده بدهی مشترک کسر و تمامی این خدمات بدون دریافت کارمزد از مشترکان انجام می‌شود.

قدیمی اضافه کرد: سامانه خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب همدان به آدرس.es.hww.ir راه‌اندازی و ۲۲ خدمت شرکت آبفا در این سامانه ارائه می‌شود و هر مشترک می‌تواند از طریق 'شناسه قبض' و 'رمز رایانه' مندرج در صورتحساب‌های آب‌بها وارد سامانه خدمات الکترونیک شود.

جمعیت شهری استان همدان یک میلیون و ۹۷ هزار نفر است که ۱۰۰ درصد آن زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان هستند.

طول شبکه جمع آوری فاضلاب در استان همدان یک هزار و ۳۷۷ کیلومتر و طول خطوط انتقال فاضلاب ۵۹ کیلومتر است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار