معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه راه‌اندازی خانه مدیران در همدان اتفاق خوب و مؤثری است، گفت: در استان خانه کشاورز، صنعت، مطبوعات، معلم و اتاق‌های تعاون، اصناف، بازرگانی و ... وجود داشت و تنها جای خانه مدیران در راستای فعالیت‌های سازمان مدیریت صنعت خالی بود.
کد خبر: ۵۶۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 15 February 2018
خانه مدیران استان همدان به عنوان زیرمجموعه سازمان مدیریت صنعتی با حضور جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی استان افتتاح شد.

به گزارش تسنیم؛ مسئول خانه مدیران همدان با اشاره به اینکه علوم و تخصص‌های مختلف روزبه‌روز در حال پیشرفت است، اظهار داشت: رشد علم و آگاهی مدیران نیز جدای از پیشرفت علوم در دنیا نیست.

وی با بیان اینکه در فضایی قرار داریم که بایستی آموزش امر حیاتی تلقی شود، عنوان کرد: جستجوی فعالیت‌ها و روش‌های نوین مؤثر در توسعه ظرفیت مدیریت کشور از اهداف سازمان مدیریت صنعتی است.

احمد شانیان با تأکید بر اینکه در حال حاضر فرآیند‌ها و موضوعات علمی در حال پیشرفت هستند، تصریح کرد: مدیران جامعه از افراد مؤثر هستند بایستی به امر آموزش و رشد علم آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

مسئول خانه مدیران همدان با اشاره به اینکه مدیران باید به این باور برسند که آموزش برای آن امری حیاتی است، ابراز کرد: امیدواریم خانه مدیران در راستای تبادل تجارب و گفتمان بین مدیران مؤثر باشد.

شانیان با بیان اینکه امروز در استان فضایی حاکم است که قبلاً شاهد این فضا نبودیم، ابراز کرد: نمی‌توان گفت: وضعیت عالی است، اما به دلیل وحدت و حمیت بین مدیران فضا بهتر شده است.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از توانمندی مدیران از جمله اهداف راه‌اندازی خانه مدیران است، تصریح کرد: انتقال و تبادل تجربیات بین مدیران بخش دولتی و خصوصی که سبب توسعه استان شود از دیگر عوامل و اهداف مؤثر در تشکیل این خانه است.

مسئول خانه مدیران همدان با اشاره به اینکه ایجاد فرصت‌های لازم جهت گردهمایی از دیگر اهداف تشکیل خانه مدیران استان است، ابراز کرد: هم‌اندیشی صاحب‌نظران عرصه مدیریت و ارتقای صنعت و اقتصاد استان از دیگر اهداف راه‌اندازی خانه مدیران به شما می‌آید.

شانیان با بیان اینکه امروزه سازمان‌های پیشرفته قطعاً از مدیریت دانش استفاده می‌کنند، تأکید کرد: گردهمایی مدیران، تبادل و انتقال تجربیات مدیران، برگزاری نشست‌های مختلف با مسئولان کشوری و برگزاری برنامه‌های بازدید از پروژه‌های ملی و بین‌المللی از برنامه‌های مهم خانه مدیریان استان است.

وی تأکید کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات موجود در بخش دولتی و خصوصی استان که ممکن است در پشت میز‌های ادارات حل نشود در این فضا و با هم‌اندیشی مدیران رفع شود.

مسئول خانه مدیران همدان با تأکید بر اینکه استقبال مدیران استان از آموزش خوب بوده است، عنوان کرد: بسیاری از مدیران کمک کردند تا این و گفتمان آموزشی شکل گیرد و به صورت دقیق و منظم برنامه‌ها را پیگیری می‌کنند که نیازمند است که این فضا گسترده‌تر شود.

شانیان بیان کرد: سطح همدان پایتخت تاریخ و تمدن باید بسیار بالاتر از این جایگاهی که است باشد که با این فضای همدلی و هم‌گرایی شکل گرفته بین مدیریان بایستی از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی گفت: نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد استان، شهرداران، نخبگان و ... مخاطبان و اعضای خانه مدیران استان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه راه‌اندازی خانه مدیران در همدان اتفاق خوب و مؤثری است، اظهار داشت: در استان خانه کشاورز، صنعت، مطبوعات، معلم و اتاق‌های تعاون، اصناف، بازرگانی و ... وجود داشت و تنها جای خانه مدیران در راستای فعالیت‌های سازمان مدیریت صنعت خالی بود.

وی با بیان اینکه خانه مدیران ظرفیتی است که می‌تواند تجارب مدیران را منسجم و هماهنگ و به یکدیگر منتقل کند، افزود: در استان همدان استان فرهنگ و تمدن جای خانه مدیران خالی بود که با همت و همدلی مدیران راه‌اندازی شد.

رضا قیاسی با تأکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب مدیران دستگاه و ادارات کشور تجربه کافی نداشتند، ابراز کرد: در این راستا اداره امور با تقسیم‌کار و اراده پیش می‌رفت چراکه در راستای دست پیدا کردن به آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه یادگیری مدیریت برای یک مسئول گران‌ترین کالا است، تأکید کرد: در کشور برای این یادگیری هزینه‌های بسیاری شده است.

قیاسی اظهار داشت: در دوران پس از انقلاب علاوه بر مدیریت ادارات و دستگاه‌ها، مدیریت بهران و رفع چالش‌های ایجاد شده توسط استکبار نیز به عهده مدیران بود که دست آورده‌ای بزرگی نیز به دست آورده ایمن که نباید اجازه دهیم فراموش شود.

وی با بیان اینکه با مدیران با اهداف افزایش دانش و تجارب خود در خانه مدیران حضور می‌یابند، بیان کرد: در این خانه مدیران می‌توانند در کنار یکدیگر به برنامه‌ریزی‌های برای استان و تربیت نسل جوان پرداخته و در مواقع لازم نیز مطالبه گری کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان عنوان کرد: روحیه مطالبه گری می‌تواند در رفع مشکلات و کم‌وکاستی‌ها مؤثر و سبب پیشرفت استان شود.

قیاسی اظهار داشت: از زمان مدیریت آقای خرم در استان مشکلات موجود شناسایی و برنامه‌ها در راستای اهداف ارسیم شد که همدان توانست مسیر توسعه را در پیش گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار