رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی سطح شهرستان اسدآباد، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان به اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان نیازمند خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 14 February 2018
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی سطح شهرستان اسدآباد، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان به اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان نیازمند خواهد بود.

به گزارش ایرنا؛ محمد طلایی‌منعم اظهار کرد: پروژه نیمه‌تمام استخر آزادی به عنوان یکی از پروژه‌های ملی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای ادامه عملیات اجرایی مجدد در حال انجام مناقصه بوده و دارای ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار است که در صورت تلاش پیمانکار جدید تا پایان سال ۹۷ این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره چنارسفلی آغاز شده است، افزود: احداث ۳ چمن مصنوعی ۲ مورد در شهر اسدآباد و یک مورد در شهر آجین در مجموع با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در حال انجام مناقصه بوده که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده به بهره‌برداری برسند.

طلایی‌منعم با اشاره به سالن ورزشی چندمنظوره بانوان، اظهار کرد: این طرح از طرح‌های عمرانی استانی بوده که در حال حاضر احداث استخر شنای طرح نیمه‌کاره بوده و در راستای تکمیل کل پروژه به اعتباری افزون بر ۴ تا ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد بود.

وی در ادامه از رونق بازی‌های بومی، محلی در محلات شهری و روستایی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: ورزش شهرستان اسدآباد که پیش از این پیشینه خوبی داشته در حال حاضر در حالت سکون بوده و برای تقویت و رونق مجدد حوزه‌های مختلف آن نیازمند حمایت و توجه و برنامه‌ریزی تمام دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی در این راستا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد اظهار کرد: طی برنامه‌ای سعی داریم تا ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان را از نظر فضای فیزیکی و نما به صورت محسوسی تحول ایجاد کرده تا از لحاظ انگیزشی اثرگذار بوده و محیط مناسبی را بیش از پیش برای جذب ورزشکاران ایجاد کند.

وی در ادامه تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان را ۲ هزار نفر در قالب ۳۰ هیئت ورزشی اعلام و بیان کرد: از این تعداد ورزشکار سازمان‌یافته، ۶۰۰ نفر را بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی تشکیل داده‌اند.

طلایی‌منعم با اشاره به اینکه ورزش بانوان طی دو دهه اخیر در این شهرستان فقیر واقع شده، یکی از برنامه‌های خود به عنوان مدیریت جدید این اداره را توجه به ورزش بانوان و توجه به حوزه قهرمانی ورزش بانوان برشمرد و گفت: در همین راستا سهیم کردن و ورود خانواده‌ها و والدین و اولیا به ورزش یکی از این برنامه‌ها بوده که می‌تواند ورزش را در خانواده‌ها نهادینه و حضور زنان در فعالیت‌های ورزشی را ارتقاء دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی بانوان براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اساتید و مربیان مجرب استفاده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار