صفایی با عنوان اینکه این جشنواره دارای ۲ بخش علمی و اجرایی است گفت: کمیته علمی شامل کمیته بخش دینی و مذهبی، ادبی و هنری، اجتماعی، فرهنگ و اندیشه و کمیته بخش نمایشگاهی است.
کد خبر: ۵۶۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 14 February 2018
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: نخستین جشنواره ملی رویش ویژه کانون‌های دانشجویی سراسر کشور اسفند ماه امسال به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.
 
به گزارش ایرنا؛ صفی الله صفایی در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره با موضوع دستاورد‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‌های پیام نور کشور به منظور توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی کانونی در مرکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را زمینه سازی برای بروز و ظهور فعالیت‌های موفق جمعی و گروهی دانشجویان فعال در عرصه‌های مختلف کانون ها، شناسایی و معرفی استعداد‌ها و خلاقیت‌های فردی و گروهی موجود در کانون ها، ایجاد فضای رقابت مثبت در بین کانون‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی و مذهبی در سطح کشور عنوان کرد.

وی گفت: فراهم سازی بستر آشنایی جامعه با توانمندی‌های موجود در کانون‌ها و ایجاد فضای مناسب برای تعامل و همکاری مشترک بین کانون‌های دانشگاه‌ها با یکدیگر و با نهاد‌های خارج از دانشگاه از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ملی رویش است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان بیان کرد: هنگام برگزاری این جشنواره ملی، غرفه‌هایی متناسب با کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی هر یک از استان‌ها اختصاص می‌یابد که می‌توانند فعالیت‌های فرهنگی، برنامه‌های نو و خلاقانه خود را به معرض تماشا بگذارند.

صفایی افزود: این جشنواره با شرکت ۲۵۰ دانشجو از ۵۰۰ واحد و مرکز دانشگاه پیام نور کشور از ۱۹ تا ۲۲ اسفند ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره، نمایشگاه آثار دانشجویان در قالب ۳۱ غرفه در محل دانشگاه پیام نور همدان برپا می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی، هنری و دانشجویی در جشنواره ملی رویش جدیدترین دستاورد‌ها و فعالیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

صفایی با عنوان اینکه این جشنواره دارای ۲ بخش علمی و اجرایی است گفت: کمیته علمی شامل کمیته بخش دینی و مذهبی، ادبی و هنری، اجتماعی، فرهنگ و اندیشه و کمیته بخش نمایشگاهی است.

وی یادآوری کرد: آثار نخستین جشنواره ملی رویش از دی ماه سال جاری از طریق سایت جشنواره و به صورت فیزیکی به دبیرخانه ارسال شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان بیان کرد: در این جشنواره دستاورد‌ها و فعالیت‌های کانون‌ها در ۳۴ شاخه مختلف مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

صفایی اظهارکرد: با توجه به اینکه همدان در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان شهر توریستی معرفی شده، در حاشیه جشنواره ملی رویش زمینه بازدید شرکت کنندگان از آثار تاریخی و طبیعی استان فراهم می‌شود تا آن‌ها بیشتر با ظرفیت‌های همدان آشنا شوند.

۱۳ هزار دانشجو در ۲۶۳ رشته محل در مقطع کارشناسی و ۴۳ رشته کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز همدان در حال تحصیل هستند.

۳۵ واحد کانون فرهنگی در ۱۴ مرکز پیام نور استان همدان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار