معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در همدان نمایشگاه‌های بسیار خوبی در مورد صنعت و فرش برگزار می‌شود و امسال حدود 80 غرفه در وسعت 2500 متر، نمایشگاه را به اجرا گذاشته و همچنین مسابقاتی هر ساله در این زمینه برگزار می‌شود که علاوه بر لوح تقدیر مبلغی برای بافندگان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۶۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 13 February 2018
معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: حدود ۲۵۰نفر در مسابقات فرش همدان شرکت کردند و ۹ نفر برنده شناخته شدند.

به گزارش تسنیم، مصطفی اسدی در مراسم توزیع جوایز برندگان مسابقه بزرگ قالیبافی استان همدان، اظهار داشت: مسابقات در سه بخش تندبافی، نقشه خوانی و چله کشی انجام گرفته است که حدود 250نفر در مسابقات شرکت کردند و 9 نفر برنده شناخته شدند.

وی افزود: یک بخش از تسهیلات اعطایی به نام تسهیلات روستایی است و این تسهیلات به بافندگانی که در روستا هستند تعلق می‌گیرد البته بافندگانی که در شهر هستند نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در همدان نمایشگاه‌های بسیار خوبی در مورد صنعت و فرش برگزار می‌شود و امسال حدود 80 غرفه در وسعت 2500 متر، نمایشگاه را به اجرا  گذاشته  و همچنین مسابقاتی هر ساله در این زمینه برگزار می‌شود که علاوه بر لوح تقدیر مبلغی برای بافندگان در نظر گرفته شده است.

اسدی با بیان اینکه نمایشگاه استان همدان یکی از نمایشگاه‌های خوبی است که در سطح کشور همواره برگزار می‌شود، گفت: شرکت کنندگان همدانی در نمایشگاه حضور بسیار کمی را در بین شهرهای دیگر به خود اختصاص داده‌اند و بیشترین فضا را سایر استان‌ها پر می‌کنند.

به گزارش تسنیم، اهدای جوایز مسابقه بزرگ قالیبافی استان همدان بدون حضور رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان رقم خورد ضمن اینکه مراسم در سطح یک مسابقه بزرگ استانی تدارک دیده نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار