کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از برگزاری ۲۱۲ جلسه روخوانی قرآن کریم در مساجد این شهرستان در دهه فجر سالجاری خبر داد. 
کد خبر: ۵۶۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 13 February 2018
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان از شرکت ۲ هزار و ۷۵ نفر در پانزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد افشاری از شرکت ۲ هزار و ۷۵ نفر در پانزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان دهه فجر شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: مرحله دوم این جشنواره با حضور ۴۰۰ نفر از قرآن آموزان پسر کودک و نوجوان در مقاطع پیش‌دبستانی تا دبیرستان برگزار شد.

وی گفت: دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت قرآن کریم، نقاشی با مضامین قرآنی و خوشنویسی سوره فجر باهم رقابت کردند.

افشاری افزود: در این جشنواره قرآنی ۲ موسسه قرآنی، ۱۰ خانه قرآن روستایی و اداره آموزش‌وپرورش و کانون پرورشی کودکان و نوجوانان شهرستان با این اداره همکاری کردند.

افشاری هدف از این جشنواره را ایجاد شور قرآنی به‌منظور رقابت ارزشمند قرآنیان کودک و نوجوان، عمق دادن به آموزه‌های دینی و محکم کردن بنیان سلامت فرهنگی جامعه و شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد، رشد و هدایت کودکان نوجوانان به سمت‌وسوی کلام وحی عنوان کرد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به استقبال گسترده مخاطبان افزود: این جشنواره هرساله در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

برگزاری ۲۱۲ جلسه روخوانی قرآن کریم در تویسرکان 

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از برگزاری ۲۱۲ جلسه روخوانی قرآن کریم در مساجد این شهرستان در دهه فجر سالجاری خبر داد. 

محمد افشاری گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برای انس بیشتر با کلام الله مجید و بهره مندی از تأثیر آیات نورانی این کتاب مقدس در زندگی روزمره هر روز با هماهنگی مبلغین اعزامی به نقاط مختلف شهرستان یک جلسه مجزای روخوانی قرآن مجید در مساجد محل تبلیغ مبلغین بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار کرد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور برنامه ریزی در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و تعلیم این کلام الهی به جوانان و نوجوان، جلسه روخوانی قرائت قرآن کریم در مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

افشاری عنوان کرد: کلاس روخوانی قرآن کریم هرروزدر مساجد این شهرستان توسط روحانیون طرح هجرت و مستقر بعد از اقامه نماز ظهر و عصر برپاست.

برگزاری ۱۰۷ جلسه ترجمه و تفسیر قرآن کریم در تویسرکان

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از برگزاری ۱۰۷ جلسه ترجمه و تفسیرقرآن کریم در مساجد این شهرستان در دهه فجر سالجاری خبر داد. 

وی ادامه داد: مبلغین ۷۰ جلسه و مبلغات ۳۷ جلسه تفسیر و ترجمه قرآن کریم را در اماکن تبلیغی انجام دادند.

افشاری عنوان کرد: با هماهنگی روحانیون طرح هجرت و مستقر جلسات ترجمه و تفسیر در طول سال در مساجد محل تبلیغ این مبلغین برپاست

بهره مندی ۱۰۰۰ نفر از محافل انس با قرآن کریم

کارشناس امور قرآنی شهرستان تویسرکان همچنین از بهره مندی ۱۰۰۰ نفر از محافل انس باقرآن کریم در دهه فجر ۹۶ در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: ۲ محفل انس باقرآن کریم در مساجد شهری و روستایی تویسرکان و برگزاری کرسی تلاوت در خانه‌های قرآن شهری این شهرستان در ایام دهه فجر دربرنامه بود.

افشاری از برگزاری محافل قرآنی در ۳ خانه قرآن روستایی خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰ نفر از برنامه‌های قرآنی این محافل بهره‌مند شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار