رضایی بابیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حامل پیام روشنی برای جهانیان، مردم و مسئولان نظام است، گفت: مطالبات مردم به حق است و همه باید در کنار هم با حفظ وحدت، همدلی و روشنگری برای حل مشکلات تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۶۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 13 February 2018
فرماندار ملایر گفت: اخلاق‌مداری، جلوگیری از فساد و رانت‌خواری جزو مطالبات مردم است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر جوکار، اظهار داشت: حضور گسترده و حماسی مردم ایران پیام روشنی از وحدت، همدلی، عشق و علاقه به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه است.

وی بیان کرد: امروز ۲۲ بهمن تماشایی در طول تاریخ انقلاب بود، ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی، انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و این تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

رضایی تأکید کرد: باید دستاورد‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را بین نسل‌های جدید تبیین کنیم، در شرایط قبل از انقلاب همه تصمیم‌ها در راستای منافع استکبار جهانی رقم می‌خورد و استقلالی برای تصمیم‌گیری در داخل کشور نبود.

وی تصریح کرد: استقلال رأی یکی از مطالبات مهم مردم انقلابی ایران است، در قبل از انقلاب هیچ‌گونه آزادی فکر، اندیشه، قلم، آزادی نخبگان و احزاب سیاسی وجود نداشت و همه‌چیز خارج از کشور دیکته می‌شد.

معاون استاندار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را محوری‌ترین شعار ملت ایران در پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب تمامی تصمیم‌های جزئی و کلی، سیاست‌های کلان و راهبردی کشور در داخل و توسط مردم گرفته می‌شود.

وی در ادامه گفت: امروز حضور گسترده و پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبانی از نظام، انقلاب و رهبری است و پیام وحدت و همدلی برای جهانیان دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: هرکجا مردم و نظام جمهوری اسلامی پیشرفتی را شروع کردند و درخشش و موفقیتی را به‌دست آوردند، استکبار تحریک و دشمنی خود را به ملت ایران آغاز کرد.

معاون استاندار اظهار امیدواری کرد و گفت: نسل جوان ممکن است از شایعه‌ها و مسائلی که دشمنان در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، دچار شائبه شوند، وظیفه بزرگان، نخبگان و کسانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند، برای مقابله با این شرایط، بسیار سنگین است.

رضایی ادامه داد: خواستار تقویت و حفظ دستاورد‌های انقلاب هستیم، نباید اجازه دهیم دشمنان ناامیدی و تفرقه را در صفوف مستحکم ملت ایران ترویج دهند، چراکه اگر بین مردم، مسئولان و ارکان نظام اختلاف ایجاد شود و اجازه ایجاد شکاف بین صفوف مردم را به دشمنان بدهیم، این خیانت به آرمان‌های نظام و انقلاب است.

رضایی بابیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حامل پیام روشنی برای جهانیان، مردم و مسئولان نظام است، گفت: مطالبات مردم به حق است و همه باید در کنار هم با حفظ وحدت، همدلی و روشنگری برای حل مشکلات تلاش کنیم.

وی بیان کرد: مطالبه اصلی مردم مسائل اقتصادی نیست، اخلاق‌مداری، جلوگیری از فساد و رانت‌خواری جزو مطالبات مردم است که باید برای تحقق آن‌ها تلاش کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار