امام جمعه همدان گفت: با این همه پیشرفت برخی عینک بدبینی زده‌اند و تنها مشکلات را می‌بینند در حالیکه باید منصفانه برخورد کرده و مباحث را درست بررسی کرد.
کد خبر: ۵۶۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 11 February 2018
نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران در جهان سرافراز است، گفت:مردم ایران بدانند، چون برحق هستند دشمنان دائم علیه آنان توطئه می‌کنند.
 
به گزارش تسنیم، آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی در جمع مردم همدان با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: از شما مردم همدان به‌سبب حضور گسترده و پرشور در این روز بزرگ قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز دنیا تماشاگر حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در جای جای این مرز و بوم است، افزود: امروز لازم است وضعیت کنونی و گذشته خود در سطح بین المللی را بار دیگر بررسی کنیم. وضعیت ایران ما در چهل سال پیش، هویت آن و نگاهی که دیگر کشور‌ها به او داشتند قابل قابل بیان نیست.

وی با تشریح وضعیت نامناسبی کشور در روز‌های پیش از انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما به بالاترین هویت و عظمت دست یافته است به گونه‌ای که دوستان و دشمنان ما نیز به آن معترف هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگرچه امروز برخی افراد زخم خورده سیاه‌نمایی می‌کنند، اما باید چشمان خود را باز کنند و این همه پیشرفت را ببینند.

وی افزود: کشور ما توانسته در سال‌های گذشته پیشرفت‌های بسیاری در بخش‌های پزشکی، راه‌سازی، نظامی و ... به دست آورد که قابل تقدیر است.

محمدی اظهار داشت: کشوری که در ابتدای پیروزی انقلاب از سوی دشمنان مورد تهاجم واقع شده و شهرهایش بمباران می‌شد امروز به جایی رسیده است که دشمنانش از ترس تنها به تهدید روی آورده‌اند.

وی با اشاره به خدماتی که نظام اسلامی به مردم ارایه داده است عنوان کرد: آرزوی یک عمر مردم استان همدان شنیدن صدای قطار بود که خوشبختانه چند وقت پیش از این نعمت برخوردار شد و صد‌ها امکان دیگر که به برکت انقلاب برای مردم ما فراهم شد.

امام جمعه همدان گفت: با این همه پیشرفت برخی عینک بدبینی زده‌اند و تنها مشکلات را می‌بینند در حالیکه باید منصفانه برخورد کرده و مباحث را درست بررسی کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته پدران تاج‌دار بخش‌های بسیاری از کشور را به دشمنان واگذار کردند ابراز کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه همه دنیا علیه ما بسیج شده بود، اما بازهم دشمنان نتوانستند یک وجب خاک از ما را بگیرند.

نماینده، ولی فقیه در همدان خطاب به مردم تصریح کرد: سرتان را بالا بگیرید چرا که امروز دنیا در تمامی عرصه‌ها شما را می‌شناسند و بدانید اگر در طول این سال‌ها دشمنان دست از سر شما بر نمی‌دارند برای این است که بر حق هستید.

وی با بیان اینکه مردم ایران مواظب باشید برخی یاوه گویی‌ها در فضای مجازی بر شما تاثیر نگذارد، اظهار داشت: امروز دشمن سرسخت ما یعنی رژیم غاصب صهیونیستی، دشمنی که توانست در ۶ روز ارتش کشور‌های عربی را شکست دهد از ترس خود به دنبال دیوار کشور در بین مرز‌های خود با لبنان است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها جرات ایستادگی داد ابراز کرد: دشمنان با فرستادن چند نیروی داعشی به کشور و حمله به مجلس تلاش کرد به ما ضربه بزند در حالیکه به برکت حضور فرزندان شما، موشک‌های دور برد ما دشمنان را زیر پا دارد به همین دلیل نیز بازهم آمریکا نمی‌تواند غلطی بکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار