نماینده ولی فقیه در استان همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دنیا تماشاگر حماسه حضور شما مردم در کل کشور است، گفت: از همه اقشار، برادران، خواهران، نوحوانان و نیرو‌های مسلح تشکر می‌کنم که در راهپیمایی شرکت کردید.
کد خبر: ۵۶۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 11 February 2018
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن از ذلالت به دیوارنویسی دزدانه روی آورده است، گفت: انقلاب اسلامی نبود کسی جرأت دفاع از ناموس خود را نداشت.

به گزارش فارس، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، آزادی و استقلال ملت بزرگ ایران را تأمین کرد.

وی با بیان اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همیشه در صحنه‌های حساس حمایت خود از انقلاب را ثابت کرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دنیا تماشاگر حماسه حضور شما مردم در کل کشور است، گفت: از همه اقشار، برادران، خواهران، نوحوانان و نیرو‌های مسلح تشکر می‌کنم که در راهپیمایی شرکت کردید.

وی ادامه داد: از اینکه ساعت‌ها قبل، شما زنان و مردان و جوانان رشیدمان روی پا ایستاده‌اید من شرمنده هستم، اما این کار شما برای انقلاب و اقتدار آن است.

طه‌محمدی عنوان کرد: ایران ما در ۴۰ سال قبل در جهان چه هویتی داشت و کجا آن را می‌شناختند، وضعیت گذشته نه تنها قابل تحمل نیست بلکه نمی‌شود آن را بیان کرد.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصاد و نیرو‌های مسلح و دانشگاه و... وضعیت خوب نبود، اما الان ایران در بالاترین هویت خود قرار دارد، گفت: امروز از نظر نظامی قدرت جهانی هستیم.

امام جمعه همدان مطرح کرد: روزی همدان مرتب بمباران می‌شد و امروز دشمن به حدی ذلیل شده است که به دیوارنویسی دزدانه متوسل شده است.

وی تصریح کرد: آرزوی یک عمر همدان بود که صدای قطار را بشنوند و الان قطار به همدان آمده است، اما بعضی‌ها هستند که فقط عینک بدبینی دارند و ضعف‌ها را می‌بینند.

طه‌محمدی با بیان اینکه انصاف را نباید کنار گذاشت؛ اظهار کرد: رهبر هم روی همدلی بین دولت و ملت تاکید دارند، باید منصفانه نگاه کرد که قبل از انقلاب چه داشتیم؟ آن‌ها ایران بزرگ را فروختند.

وی بیان داشت: سرتان را بالا بگیرید چراکه در عرصه بین‌الملل همه دنیا شما را می‌ستایند؛ ۳۹ سال از انقلاب گذشته و هر روز تهدید و تحریم و فتنه و... علیه کشور داشته‌ایم که این‌ها نشانه حقانیت و عظمت ماست، بعضی یاوه‌گویی‌ها در فضای مجازی در شما تاثیر نگذارد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: آن اسرائیلی که در ۶ روز جنگ کشور‌های عربی را شکست داد، امروز به برکت انقلاب و خون شهدا ذلیل شده است و میان لبنان و خودش دیوار می‌کشد.

وی ادامه داد: کره جنوبی و شمالی بعد از ۷۰ سال دارند با هم آشتی می‌کنند و آمریکا به دنبال این است که نگذارد صلح اتفاق بیفتد و به دریوزگی افتاده است.

طه‌محمدی مطرح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود هیج کسی جرأت نداشت از ناموس خود دفاع کند؛ ۴ تا داعشی را فرستادند مجلس شورای اسلامی و چند نفر از هموطنان شهید شدند و پاسخ آن‌ها را فرزندان سپاهی آن‌چنان دادند که فکرش را هم نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از موشک ایران می‌ترسد، گفت: دیروز سیم خاردار نمی‌توانستیم تولید کنیم و امروز موشک‌های دوربرد ما، کشور‌های اروپا را زیر پا می‌گذارد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: این را بدانید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ آفرین به رشادت و شعور و شعار شما مردم بیدار انقلاب اسلامی.

به گزارش فارس، در ابتدای مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در آرامگاه بوعلی سینا، گروه ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان همدانی به اجرای سرود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار